"گذر از مه" در حال پخش از تلویزیون است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا از استان قم جواد یغموری و مهدی امینی با استقرار در بیمارستان کامکار قم به عنوان اولین بیمارستان برای مقابله با کوید 19 به ثبت لحظات مختلف از مراحل مختلف حضور بیماران و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار کرده‌اند که حاصل تلاش این دو مستندساز در قالب مجموعه مستند ده قسمتی «گذر از مه» در حال پخش از شبکه‌های مختلف رسانه ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس این خبر، در این مجموعه مستند لحظات و زندگی پراسترس و پر از خطر ده سوژه مختلف شامل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار قم و همچنین بیمارانی که در این بیمارستان بستری و حتی بهبود پیدا کرده‌اند روایت می‌شود و این مجموعه روایتی مستقیم است از دل کرونا برای چهره‌های پنهان پشت ماسک که بیش از دوماه است بی وقفه و شبانه‌روزی برای درمان و مهار میهمان ناخوانده‌ای به نام ویروس «کووید 19» تلاش می‌کنند.

,

همچنین جدای از ده قسمت ده دقیقه از تلاش پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار قم و روایت نفس‌گیر مبارزه چند نفر از بیماران به این بیماری مهلک، یک قسمت ویژه نیز از  تبدیل مجموعه ایران‌مال به عنوان بزرگترین مرکز نگهداری و درمان بیماران کرونایی در کشور ساخته در قالب مجموعه مستند «گذر از مه» شده است.

,

مستند ده قسمتی «گذر از مه» به کارگردانی جواد یغموری و مهدی امینی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که این روزها از شبکه‎‌های مختلف رسانه ملی روی آنتن می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
مستند ده قسمتی کوتاه «گذر از مه» با موضوع زندگی یکماهه با ده سوژه مستقل در بیمارستان کامکار قم در حال پخش از شبکه‌های مختلف رسانه ملی است.