اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای کمک به مقابله با کرونا تا پساکرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران روز چهارشنبه با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و تمامی اعضا تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فتاح در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و اعضای ستاد که فعالانه مشغول خدمت رسانی و تصمیم گیری مناسب برای حفاظت از مردم هستند، اظهار کرد: سابقه نداشت که همه دنیا در معرض یک عارضه یکسان قرار گرفته و مدیریت کشورها در بوته آزمایش قرار گیرد. این بحران یک آزمون بین المللی بود که ایران در آن سرافراز شد.
,
 
,
وی افزود: یکی از دلایل موفقیت ایران در این آزمون بین المللی همراهی مردم فهیم ایران با محدودیت‌های ایجاد شده در این ایام بود. ملت به درستی در این بحران عمل کرده و با در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش موثری در این راستا ایفا کردند.
,
 
,
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با یادآوری مدیریت خوب این بحران در کشور، شناسایی نقاط قوت و ضعف را لازم برشمرد و گفت: مردم و ارگان‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این بحران با فرمان رهبر معظم انقلاب همه به میدان آمدند و نشان دادند که در بحران‌ها تیز و سریع عمل کرده و به نوعی می‌توان گفت قهرمان این بحران کادر پزشکی و مردم هستند.
,
 
,
فتاح در ادامه سخنان خود به برخی اقدامات این سازمان در بحران کرونا اشاره کرد که تخصیص اعتبارات نقدی و بسته‌‌های حمایتی برای ساکنان حاشیه تهران و اقشار آسیب پذیر، کارکنان سازمان‌های مختلف، بسته‌های معیشتی، پرداخت وام قرض الحسنه برای اقشار مختلف از آن جمله بود.
,
 
,
رئیس بنیاد مستضعفان آمادگی کامل بنیاد مستضعفان را برای کمک به ستاد مقابله با کرونا در بحران کرونا تا پساکرونا اعلام کرد و گفت: در ایران از این تهدید یک فرصت ساختیم و ایمان همگی ما بیشتر شد. بدون تردید مردم به عملکرد مدیریت این بحران نمره خوبی می‌دهند و این افتخار ملی در تاریخ کشور ثبت شد.
,
 
,
وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و اقشار مختلف در بحران شیوع کرونا، شهدای خدمت پزشکی را موجب افتخار ملی برشمرد و بر مستندسازی رزومه آنان در یک کتاب تأکید کرد.
]
رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه ستاد فرماندهی مدیریت کرونای شهر تهران، آمادگی کامل بنیاد را برای کمک به ستاد مقابله با کرونا در بحران کرونا و حتی تا پسا کرونا اعلام کرد.