مبارزه با علف هرز در ۱۷ هزار هکتار از گندم زارهای میاندوآب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دیانتی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به مبارزه با علف های هرز، آفات و بیماریهای  محصولات زراعی مانند گندم، جو و کلزا در اراضی کشاورزی شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: تاکنون در سطح ۱۷ هزار و ۷۹۰ هکتار از مزارع گندم مبارزه با علف های هرز انجام گرفته که ۱۵ هزار و ۷۶۹ هکتار مربوط به علف های هرز پهن برگ و دو هزار و ۲۱ هکتار مربوط به علف های هرز کشیده برگ می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: همچنین در چهار هزار و ۵۳۳ هکتار از مزارع محصول جو نیز مبارزه با علف های هرز انجام گرفته که سه هزار و ۸۴۲  هکتار مربوط به علف های هرز پهن برگ و ۶۹۱ هکتار مربوط به علف های هرز کشیده برگ می باشد.

,

وی گفت: در ۴۴۸ هکتار از مزارع گندم این شهرستان به منظور مبارزه با بیماریهای گیاهی سمپاشی با قارچ کش ها انجام شده است.

,

دیانتی تصریح کرد: در سه هزار و ۸۳۲  هکتار از مزارع غلات میاندوآب نیز با آفت سن مادر مبارزه شده است که سه هزار و ۳۲۵ هکتار مربوط به مزارع گندم و ۵۰۷ هکتار مربوط به مزارع جو است.

,

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در ۱۵۷ هکتار از مزارع کلزا نیز مبارزه با آفت شته مومی انجام گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
علی دیانتی گفت: تاکنون در سطح ۱۷ هزار و ۷۹۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان میاندوآب مبارزه با علف های هرز انجام گرفته است.