توزیع بیش از 2هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسیج میناب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛اجرای طرح ملی کمک مومنانه در کشور و با حضور فعال سپاه پاسداران در انجام این طرح در بیشتر استان های کشور از جمله استان هرمزگان، بسیاری از نیازمندان شناسایی و بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سپاه پاسداران از زمان اجرای این طرح، حضوری فعال در شهرستان میناب داشته است و با همکاری مردم و خیرین و برخی از دستگاهها توانستند در سه مرحله برای نیازمندان بسته های معیشتی تهیه کنند و در میان آنها توزیع شود.

,

مرحله چهارم این رزمایش عصر امروز با تهیه بسته های معیشتی در بین روستاها و بخشهای این شهرستان با ۴۱ دستگاه خودرو در بین نیازمندان شناسایی شده در حال توزیع شدن است.

,

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار کرد: به امرمقام معظم رهبری اجرای رزمایش مواسات،همدلی وکمک مومنانه در شهرستان میناب چهارمرحله کمک مومنانه انجام شد.

,

وی افزود:مرحله اول این رزمایش ۱۴۱۳بسته معیشتی  به ارزش۲۱۲میلیون تومان، مرحله دوم۲۳۲۶بسته به ارزش۳۴۸٫۹۰۵سیصدوچهل هشت میلیون ونهصدوپنج هزارتومان بین نیازمندان توزیع شد.

,

فرمانده سپاه میناب ادامه داد: طی مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه۱۰۸۰بسته معیشتی به ارزش۱۶۱٫۹۴۵صدوشصت ویک میلیون ونهصدوچهل وپنج هزارتومان و در مرحله چهارم ۲۳۰۰بسته به ارزش ۶۹۰میلیون تومان که جمعا۷۱۱۹ بسته به ارزش ۱٫۴۱۲٫۸۵۰یک میلیارد و چهارصد دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان تهیه وبین نیازمندان توزیع گردید.

,

وی خاطرنشان کرد:این رزمایش در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت وبا توزیع بسته های معیشتی به یاری نیازمندان خواهیم شتافت.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه میناب از برگزاری مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبرداد و گفت:در مرحله چهارم رزمایش۲۳۰۰بسته به ارزش ۶۹۰میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.