آغاز رزمایش دوم «کمک مومنانه» سپاه الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: رزمایش "کمک مومنانه" سپاه جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم را به تمام دنیا نشان داد و می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و کمک و خدمت رسانی سوق دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
وی گفت: سپاه در همه برهه های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته و با کمک رساندن به مردم همیشه پای کار بوده و انجام وظیفه کرده که در این راستا و در این اقدام خیر‌خواهانه نیز با حضور خود می‌تواند با شناسایی افراد نیازمند و با دستگیری از آنان در این امر خدا‌پسندانه اقدام کند.
,
ماموستا راستی با بیان اینکه آغاز برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گام بزرگی در کاستن از آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می رود افزود: امید است در سایه برگزاری رزمایش های بعدی این کمک خیرخواهانه شاهد تقویت همدلی و وحدت و حس نوع‌دوستی در جامعه بیش از پیش باشیم و بتوان گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت.
,
ماموستا راستی ادامه داد: راه اندازی پویش «کمک مومنانه» در سطح کشور، در حقیقت تزریق امید به زندگی نیازمندان و درس عملی همدلی، اخلاص و ترویج روحیه مواسات را برای کسب رضایت الهی به دنبال دارد.
,
امام جمعه موقت سنندج شکل‌گیری رزمایش پیوسته کمک مومنانه را از افتخارات کشور دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک‌ گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد این عرصه شدند و تاکنون خوش درخشیده‌اند.
,
وی تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه تمرین همدلی، همکاری و هماهنگی در راستای یک کار خداپسندانه و حل مشکلات انسان‌هایی است که بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند لذا همه باید احساس مسئولیت کرده و این کار را جدی بگیریم.
,
انتهای پیام/
]
امام جمعه موقت سنندج گفت: رزمایش «کمک مومنانه» سپاه در دنیا زبانزد و الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای دنیا شده و انسان را به سوی معنویت، مهربانی، کمک‌ و خدمت‌رسانی سوق می‌دهد.