صیادان بندرکلاهی میناب ۳۹ میلیون تومان به رزمایش کمک مومنانه اهدا کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در نشست صمیمی رئیس شیلات شهرستان میناب و صیادان بندرکلاهی با فرمانده سپاه شهرستان میناب در جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا مبلغ ۳۹ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه شهرستان میناب در این نشست ضمن قدردانی از حرکت جهادی صیادان مینابی در راستای ورود انسان دوستانه و صیادان نیک اندیش برای کمک رسانی به مردم نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا افزود: به طور طبیعی مسلمانان نسبت به هم وظیفه دارند و محدود به خود و خانواده نیستند. حق همگانی، سفارش به خیر است.

,

سرهنگ احمدی نیا افزود: همان‌طور که خمس و زکات بر دوش مسلمانان است، وظیفه امروز همه ما این است که بخشی از درآمد خود را با دیگران شریک شویم.

,

احمدی نیا با اشاره به اینکه این رزمایش تا پایان شکست ویروس کرونا در این شهرستان ادامهد خواهد داشت، گفت: مردم می توانند وجوهات خود را برای کمک بهنیازمندان به شماره حساب۱۰۵۶۳۲۷۲۵۴ بانک رسالت و شمار کارت ۱۳۱۶-۱۱۵۳-۷۲۱۱-۵۰۴۱ بنام موکب قمر بنی هاشم علیه الاسلام شهرستان میناب واریز کنند..

,

خلیل حیدری رئیس شیلات شهرستان میناب نیز گفت: علاوه بر اهدای ۳۹ میلیون تومان وجه نقد برای کمک به نیازمندان از سوی صیادان خیراندیش بخشی از سردخانه های سطح شهرستان را برای نگهداری اقلام ضروری در اختیار بسیج و سپاه قرار داده ایم.

,

انتهای پیام/پ

]
صیادان نیک اندیش بندرکلاهی در یک حرکت جهادی با اهدای مبلغ ۳۹ میلیون تومان در رزمایش کمک مومنانه به کمک نیازمندان شتافتند.