ورزشکارانی که در عرصه اخلاق نیز قهرمان هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان گل محمدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با دعوت از عموم مردم برای حضور در رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: به کمک گروهی از دوستان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پویشی با عنوان «بنی آدم اعضای یکدیگرند» راه انداختیم و تلاش کردیم اقلام معیشتی برای مناطق محروم و افراد نیازمند تأمین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان اینکه بسیاری از دوستان در این پویش تمام وقت در این عرصه تلاش کردند، عنوان کرد: در شهر گلپایگان اصفهان استقبال خوبی از این پویش شد و تاکنون این اقلام بین 400 خانوار شناسایی شده توزیع شده است و این کمک ها ادامه دارد.

,

وی ادامه داد: تمام تلاش اعضای این پویش تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند دلی شاد کنند و مردم گلپایگان هم از این پویش استقبال خوبی کردند و یکدیگر را تنها نگذاشتند؛ البته هنوز هم باید به این تلاش ها ادامه دهیم و به کمک یکدیگر بشتابیم.

,

گل محمدی پیرامون اقدامات تیم دانشگاه آزاد در کمک به افراد نیازمند در رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: پویشی در سطح کشور راه اندازی شد و ورزشکاران و نخبگان ورزشی کشور در این پویش کمک هایی را به نیازمندان محلات مختلف در سطح شهرهای کشور رساندند و از تیم ما هم قهرمانانی حضور داشتند و اقدامات خوبی انجام دادند.

,

این مربی کاراته ادامه داد: این بچه ها نه تنها از نظر تکنیکی و تاکتیکی قهرمان هستند، از لحاظ اخلاقی هم قهرمان هستند.

,

وی ادامه داد: بچه های تیم دانشگاه آزاد همواره در این زمینه در برهه های مختلف پیش قدم بودند و خود استاد صافی، سرمربی تیم در گفت و گو با بچه ها آن ها را به پیش قدمی در کارهای فرهنگی و کمک ها به مردم دعوت می کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد پیرامون اقدامات تیم دانشگاه آزاد در کمک به افراد نیازمند در رزمایش کمک مومنانه، گفت: پویشی در سطح کشور راه اندازی شد و ورزشکاران و نخبگان ورزشی کشور در این پویش کمک هایی را به نیازمندان محلات مختلف در سطح شهرهای کشور رساندند و از تیم ما هم قهرمانانی حضور داشتند و اقدامات خوبی انجام دادند.