رزمایش کمک های مومنانه فراخوان نیکوکاری ملی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  از کمک 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی کمیته امداد استان به 8 هزار خانواده غیر مددجو شامل کارگران ، دستفروشان و رانندگان تاکسی در استان تا کنون خبر داد و گفت : 11 هزار بسته غذایی خشک و گرم به خانواده مددجویان امداد اهداد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت:کمک به 8 هزار نفر غیرمدد جو به صورت نقدی بوده و از 250 هزار تومان تا 500 هزارتومان به حساب این افراد واریز شد.

,

مبشری در ادامه با تاکید بر اینکه مدد جویان امداد تا کنون در قالب بسته های معیشتی بالغ بر 1 میلیارد و 600 میلیون تومان دریافت کرده اند گفت : در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه 3600 بسته حمایتی را بین نیازمندان توزیع می کند.

,

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد : رزمایش کمک های مومنانه علاوه بر اینکه فراخوان بزرگ در ایثار و نیکوکاری است ،تمرینی ملی در بحران های مختلف و ایجاد جو اتحاد و همدلی است.

,

مبشری در پایان گفت : 22 هزار و 600 بسته حمایتی ، نقدی و غیرنقدی از سوی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد در اختیارهم استانی های نیازمند در قالب رزمایش کمک های مومنانه قرار گرفته  و امید واریم این کمک ها ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمک 22 هزار و 600 نفری این نهاد به نیاز مندان هم استانی گفت : رزمایش کمک های مومنانه فراخوان نیکوکاری ملی است.