تجربه در کنار هم بودن با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به همدلی و از خود گذشتگی ملت ایران در طول انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ملت در هر برهه از تاریخ با توان خود در تمام سنگرها، چه سنگر جنگ و دفاع مقدس و چه سنگر مناسبت‌ها و ایام الله حضور داشتند، در واقع هرجا احساس کردند که نیاز به حضورشان هست، با همدلی خود و گذشتن از جان و مال آماده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات ناشی از آن، به نوعی آسیب دیدن قشرهای متوسط پایین جامعه و مشاغل مختلف، تدبیر مقام معظم رهبری تحت عنوان کمک مؤمنانه و همدلی مردم را به دنبال داشت، افزود: البته این تدبیر هم پیامدهای را به همراه داشت.

,

منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم افزود: ایجاد امنیت روحی و روانی در کل جامعه یکی از این پیامدها بود که هم مردم و هم جهان به این باور رسیدند این ملت با رهنمود و رهبری این مرد بزرگ و تاریخ ساز می تواند یکبار دیگر در کنار باهم بودن را تجربه کند.

,

سرمدی ادامه داد: از طرف دیگر ورود خیرین و توده های مردم که اندوخته ای از ثروت را داشتند و در راه کمک مؤمنانه هزینه کردند، سبب شد که دست اقشار نیازمند و آسیب دیده ناشی از این ویروس گرفته شود.

,

وی یادآور شد: رزمایشی که در قالب کمک مؤمنانه اجرا شده و در حال انجام است، که عمدتا” توسط سپاه انجام گرفته و این یک امنیت روحی و روانی و حتی امنیت جهانی برای ما ایجاد کرد.

,

منتخب مردم اسدآباد در مجلس گفت: امیدواریم با گذر این ویروس و بیماری شاهد روزهای بهتری برای مردم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
کیومرث سرمدی با اشاره به پیامدهای تدبیر رهبر انقلاب در زمینه کمک مؤمنانه و همدلی، گفت: ایران با این رزمایش و تدبیر و رهنمود مرد تاریخ‌ساز ایران، یکبار دیگر در کنار هم بودن را تجربه کرد.