پخت و توزیع 4 هزار غذای گرم بین نیازمندان اردل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نامدار قنبری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در خصوص راه‌اندازی رزمایش همدلی و مساوات برای کمک به فقرا اشاره کرد و افزود: پیرو این فرمایشات ارزشمند تمامی نهادهای مربوطه پای‌کار آمدند تا هرکس گوشه‌ای از کار را گمرفته و برای کمک به نیازمندان در شرایط شیوع کرونا فعالیت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,

قنبری اظهار کرد: این غذاهای گرم در یک  آشپزخانه شهرستان اردل در راستای اجرای طرح مهدوی در دهه اول ماه مبارک رمضان و در راستای رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت اصول بهداشتی و در راستای پاسخگویی به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب طبخ شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استفاده شده است، افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون 2 هزار غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و تا تا پایان این ماه رحمت  4 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردل خاطرنشان کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در این آشپزخانه‌ها رعایت شده و این اماکن زیر نظر کارشناسان بهداشت محیط فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
]
نامدار قنبری مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل از توزیع 4هزار غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.