متاسفانه برخی مسئولان یزد دلسوز بانوان نیستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهه جورابی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به آماده سازی زمین پارک دوچرخه سواری بانوان در یزد، گفت: این زمین به متراژ 11 هزار متر خریداری شده و حتی در طول دو سال گذشته بودجه هم برای ساخت آن اختصاص داده شد اما هیچگونه حرکتی برای پیشبرد طرح مشاهده نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عضو شورای شهر یزد اضافه کرد: 4 هزار متر از این زمین برای پارک بین راهی و 7 هزار متر آن برای پارک دوچرخه سواری بانوان در نظر گرفته شد.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه همراهی در خصوص ساخت پارک دوچرخه سواری در یزد دیده نشد، اذعان داشت: شورای شهر یزد بودجه ساخت این پارک را اختصاص داد و قرار بر این بود که معاونت شهرسازی طراحی و امکان سنجی را انجام و به ما تحویل دهند که تاکنون چنین کاری صورت نگرفته است.

,

جورابی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی خود مردم باید متقاضی این پارک باشند تا شاید اقدامی از سوی مسئولان استان صورت گیرد عنوان کرد: فکر می‌کنم که برخی از افراد در یزد علاقه‌مند به اجرا و ساخت پارک دوچرخه سواری نیستند و نمی‌خواهند قدمی را برای بانوان بردارند.

,

, ,

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: در همه شهرها پارک‌های مخصوص بانوان به‌خوبی ساخته شده و با امکانات کامل در اختیار این قشر قرار گرفته ولی در یزد حتی یک پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان هم نداریم.

,

وی خاطرنشان کرد: وقتی کاری برای بانوان انجام نمی‌گیرد، باعث می‌شود که بگویند بانوان یزد افسرده هستند چون ابزارها و امکانات موردنیازشان را در اختیارشان نگذاشتیم.

,

جورابی با اشاره به اینکه برخی مسئولان یزد دلسوز بانوان نیستند افزود: مدیران اگر هم خودشان جزء بانوان نیستند ولی به این مسئله فکر کنند که همسر، دختر، مادر و خواهرشان نیاز به این پارک دارند و آنها قدمی بردارند تا این پیست مخصوص بانوان در یزد ساخته شود.

,

عضو شورای شهر یزد در پایان اظهار داشت: زمین پارک دوچرخه سواری یزد آماده، بودجه شورای شهر اختصاص یافته و نیاز به حرکت و عزم جدی از سمت مسئولان استان دارد تا ان‌شاءالله شاهد راه اندازی این پارک در آینده نزدیک باشیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
جورابی عضو شورای شهر یزد در خصوص عدم راه اندازی پارک دوچرخه سواری یزد، گفت: متاسفانه برخی مسئولان یزد دلسوز بانوان نیستند و همتی برای ساخت این پارک ندارند.