توزیع بسته های افطارانه برای کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری (ره)
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره نیری ثابت، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان برخی فعالیت طلاب و مبلغین حوزه در قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی در ایام شیوع ویروس کرونا پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

وی یکی از اقدامات این قرارگاه را آماده کردن افطارانه برای کادر درمان بیمارستان بیان کرد و گفت: این کار به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) انحام شد و رزمایش انفاق تاکنون به دفعات متعدد انجام شده است.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار افزود: اجر زحمات کادر درمان در درگاه خداوند متعال محفوظ است و حضور ما در بیمارستان و پخش افطارانه بین کادر درمان جهت عرض خداقوت و پاسداشت زحماتشان است تا بتوانیم از این طریق اوج همدلی طلاب را به آن ها اعلام کنیم.

,

, ,

نیری همچنین گفت: توزیع افطارانه به همت هیئت امنا و مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) و در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
طاهره نیری ثابت از توزیع بسته های افطارانه بین کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری خبر داد و گفت: این کار به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) انحام شد و رزمایش انفاق تاکنون به دفعات متعدد انجام شده است.