رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم شب های قدر جدی گرفته شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مراسم احیای شب‌های قدر تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: حفظ سلامت از آموزه های مورد تاکید در دین مبین اسلام می باشد و در قرآن نیز بر آن تاکید شده و بر این اساس مراقبت های فردی و حفظ موازین بهداشتی در شرایط خاص کرونایی، بر همه لازم است.

,

حیدری گفت: برای حفظ سلامتی مؤمنین و نمازگزاران و آحاد جامعه و کاهش بار سنگین زحمات مدافعان سلامت که مشغول فداکاری می باشند باید پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت شود.

,

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان تصریح کرد: حضور تمام افراد در محل برگزاری مراسم باید با ماسک و دستکش باشد و افراد شرکت کننده لازم است سجاده، مهر، قرآن و مفاتیح و چادر نماز شخصی (مخصوص بانوان) خود را همراه بیاورند.

,

حیدری با توصیه به اینکه والدین از آوردن کودکان به مراسم احیا بپرهیزند،افزود: به تمام افرادی که سن بالای ۶۰ سال دارند، بیماران قلبی و عروقی، بیماران ریوی و کسانی که دیابت یا فشار خون دارند توصیه می‌شود در مراسم شب‌های قدر حضور پیدا نکنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با ویروس منحوس کرونا رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم شب های قدر جدی گرفته شود.