ضرورت عذرخواهی رئیس سازمان هواپیمایی کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای هیأت های مذهبی کشور در گفت و گو با سپاس بیان کرد: هیأت های مذهبی از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا از اولین تشکل های مردمی بودند که وارد صحنه فعالیت و مبارزه علیه این ویروس شدند و در حد توان فعالیت های تأثیر گذاری داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نوشادی گفت: ضد عفونی محلات و تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و اجرای برنامه های مذهبی در فضای مجازی و طبخ و توزیع اطعام به فقرا و نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان از برنامه های هیأت های مذهبی بوده است.

,

ضرورت عذرخواهی رئیس سازمان هواپیمایی کشور

,

نوشادی همچنین در باره رفتار نادرست و توهین آمیز کادر پرواز شرکت هواپیمایی وارش با یک پزشک متخصص گفت: در روزهایی که وظیفه همه آحاد مردم احترام به قشر زحمت کش و پر تلاش پزشکی و پرستاری در جبهه سلامت است، متأسفانه خلبان و سر مهماندار پرواز شرکت هواپیماییی وارش در اقدامی ناشایست و خلاف شئونات پروازی و رعایت نکردن پروتکل های مهمانداری، به ساحت این پزشک متخصص و دلسوز بی احترامی کرده اند.

,

نوشادی خاطر نشان کرد: به نظر بنده علاوه بر مدیر شرکت هواپیمایی وارش باید رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز از این خانم دکتر و جامعه پزشکی عذرخواهی فوری نماید و مردم بوشهر باید در اعتراض به این حرکت نادرست از خرید بلیط این شرکت هواپیمایی خودداری کرده و آن را تحریم نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رییس شورای هیات های مذهبی کشور گفت: به نظر بنده علاوه بر مدیر شرکت هواپیمایی وارش باید رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز از این خانم دکتر و جامعه پزشکی عذرخواهی فوری نماید و مردم بوشهر باید در اعتراض به این حرکت نادرست از خرید بلیط این شرکت هواپیمایی خودداری کرده و آن را تحریم نمایند.