گلایه اهالی روستاهای خراسان‌جنوبی از پایین بودن سرعت اینترنت تلفن همراه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در ادامه پیگیری مشکل آنتن‌دهی و پایین بودن سرعت اینترنت تلفن همراه در روستاهای خراسان‌جنوبی این بار مشکل پایین بودن سرعت اینترنت تلفن همراه در روستای زول شهرستان قاین و حاجی آباد بیرجند را مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
یکی از اهالی روستای زول در تماس با پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، از پایین بودن سرعت اینترنت تلفن همراه در این روستا گلایه کرد و گفت: در حال حاضر نیاز به اینترنت تلفن همراه برای دانش‌آموزان بیش از همیشه احساس می‌شود و با توجه به برگزاری کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف از طریق شبکه‌های پیام‌رسان لازم است بحث آنتن دهی اینترنت تلفن همراه در روستای زول بیشتر مورد توجه باشد.
,
 
,
وی به استفاده درصد قابل توجهی از اهالی این روستا از اینترنت برای انجام کارها اشاره کرد و افزود: با توجه به راحتی و در دسترس بودن تلفن همراه اغلب مردم ترجیح می‌دهند از اینترنت تلفن همراه استفاده کنند و لازم است مسئولان در خصوص رفع مشکل و افزایش سرعت اینترنت در این روستا اقدام کنند.
,
 
,
همچنین تعدادی از اهالی روستای حاجی آباد بیرجند نیز از ضعیف بودن اینترنت تلفن همراه در برخی از نقاط این روستا گلایه داشته و خواستار رفع مشکل شدند.
,
 
,
یکی از اهالی روستای حاجی آباد نیز به استفاده دانش آموزان از شبکه شاد اشاره کرد و افزود: با توجه به پیگیری دروس دانش آموزان از طریق این شبکه و انجام تکالیف و ارسال برای معلمان از طریق فضای مجازی لازم است موضوع افزایش سرعت اینترنت در این روستا مورد توجه باشد.
,
 
,
وی اظهار کرد: سرعت اینترنت در روستای حاجی آباد در نقاط مختلف متفاوت است و در برخی از نقاط روستا دسترسی بسیار ضعیف و سخت است.
,
 
,
تامین اینترنت پرسرعت برای روستای زول در دستور کار است
, تامین اینترنت پرسرعت برای روستای زول در دستور کار است, تامین اینترنت پرسرعت برای روستای زول در دستور کار است,
 
,
مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص مشکل آنتن دهی اینترنت تلفن همراه در روستای زول شهرستان قاین، اظهار کرد: با حضورکارشناسان این اداره کل وضعیت ارتباطی روستای زول مورد پایش قرار گرفت.
,
 
,
وی افزود: پیگیری لازم جهت تامین اینترنت پرسرعت برای روستای زول در دستور کار است.
,
 
,
تعهد آنتن‌دهی همراه برای پوشش در فضای باز است/ برای درون خانه‌ها تعهدی نداریم
, تعهد آنتن‌دهی همراه برای پوشش در فضای باز است/ برای درون خانه‌ها تعهدی نداریم, تعهد آنتن‌دهی همراه برای پوشش در فضای باز است/ برای درون خانه‌ها تعهدی نداریم,
 
,
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی در خصوص روستای حاجی آباد بیرجند، بیان کرد: طبق بررسی‌های به وجود آمده در روستای حاجی آباد در حال حاضر در این روستا پوشش تلفن همراه مناسب و مردم از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.
,
 
,
بهی عنوان کرد: تعهد آنتن دهی همراه برای پوشش در فضای باز است و احتمال دارد داخل خانه‌ها پوشش تلفن همراه مناسب نباشد.
,
 
,
وی با بیان این‌که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تعهدی برای پوشش تلفن همراه درون خانه‌ها ندارد، خاطرنشان کرد: درشهر نیز وضعیت به همین نحو است.
,
 
,
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر پوشش تلفن همراه در فضای باز مناسب بوده و مشکلی ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
اهالی روستاهایی زول قاین و حاجی آباد بیرجند در خراسان‌جنوبی از پایین بودن سرعت اینترنت و آنتن‌دهی نامناسب تلفن همراه در این روستاها گلایه‌مند بوده و خواستار رفع مشکل شدند.