مردم همچنان به کمک مومنانه خود ادامه دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه در گفتگو با عصراترک ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین (ع) و لیالی قدر، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از بهترین فرصت ها برای ایجاد تحول مثبت در انسان و نیز در جامعه جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه در گفتگو با ,  , عصراترک,  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین (ع) و لیالی قدر، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از بهترین فرصت ها برای ایجاد تحول مثبت در انسان و نیز در جامعه جهانی است.,


وی با اشاره به اجرای موفق نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مانه و سملقان، افزود: مرحله اول کمک مومنانه را به کمک خواهران و برادران خیر پشت سرگذاشتیم .

وی با تاکید براینکه اوج تجلی بندگی در ماه مبارک رمضان، نیمه دوم آن است، اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز شهرستان، در شب های قدر کمک کردن به روزه داران، مومنان و هم نوعان خود که نیازمند هستند را فراموش نکنند.

امام جمعه آشخانه افزود: هر انسان مومنی با همت بالا به هر اندازه ای که میتواند کمک کند تا رزمایش و مواسات کمک مومنانه به نحو احسن صورت بگیرد.

احمدزاده در پایان از سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، مساجد و همه کسانی که در این امر یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام / م ق

]
حجت الاسلام احمد زاده با تاکید براینکه اوج تجلی بندگی در ماه مبارک رمضان، نیمه دوم آن است،گفت: امیدواریم مردم در شب های قدر کمک کردن به روزه داران، مومنان و همنوعان خود که نیازمند هستند را فراموش نکرده و به کمک مومنانه ادامه دهند.