«صورت زخمی» با فیلمنامه‌ای از برادران کوئن دوباره ساخته می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، بازسازی فیلم «صورت زخمی» در حالی صورت می‌گیرد که ایتن و جوئل کوئن آخرین بازنویسی فیلمنامه را انجام داده‌اند و لوکا گوادانینو برای کارگردانی فیلم انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از این داستان چند بار تاکنون اقتباس سینمایی شده که جدیدترین آن نسخه ۱۹۸۳ فیلم کلاسیکی با بازی آل پاچینو و میشل فایفر به کارگردانی برایان دی‌پالما بود.

,

فیلم جدید نیز با تمرکز بر مهاجرت ساخته می‌شود که در دو فیلم قبلی محصول سال ۱۹۳۲ و ۱۹۸۳ در مرکز داستان بود و قصه در لس‌آنجلس رخ می‌دهد.

,

گوادانینو کارگردانی فیلم‌های معتبری را انجام داده و به تازگی بازسازی فیلم ترسناک «سوسپیریا» را که محصول ۱۹۷۷ به کارگردانی داریو آرجنتو بود را برای آمازون انجام داده است. این فیلم با بازی داکوتا جانسون، تیلدا سوئینتون و کلویی مورتس ساخته شد. وی کارگردانی درام «مرا با نام خودت صدا کن» را برعهده داشت که نامزدی اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را نیز برایش همراه داست.

,

این کارگردان ایتالیایی اکنون در حال سپری کردن مراحل پس از تولید سریالی کوتاه با عنوان «ما همانی هستیم که هستیم» برای شبکه اچ‌بی‌او است که با بازی آلیس براگا و کید کودی ساخته شده است. او همچنین قرار است بازسازی «سالار مگس‌ها» را برای وارنر برادرز انجام دهد.

,

از سه سال پیش خبرهایی مبنی بر بازسازی «صورت زخمی» مطرح شده بود و مدتی از آنتونی فوکوآ به عنوان کارگردان یاد می‌شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
لوکا گوادانینو کارگردان «مرا با نام خودت صدا کن» برای ساخت بازسازی فیلم تحسین شده «صورت زخمی» با فیلمنامه برادران کوئن انتخاب شد.