مراجعات 500 نفری پس از تعطیلی 40 روزه تنها مرکز تعویض پلاک البرز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راهور البرز ظهر امروز شنبه به ارائه خدمت مراکز تعویض پلاک استان تا پایان هفته جاری و از 7 صبح الی 17 ظهر اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه طرح زوج و فرد برداشته شده است خودروها می توانند بدون توجه به رقم پلاک خود به مراکز مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ غلامعلی شرق به شلوغی صبحگاهی مرکز تعویض پلاک قزل حضار اشاره کرد و افزود: اگر مردم در زمان مراجعه به این مرکز تعادل ایجاد کنند شاهد اجتماع در این مکان نخواهیم بود.
,
 
,
وی اظهار داشت: تا عادی شدن شرایط،  دو مرکز تعویض پلاک چیتگر و میثم در تهران، مرکز تعویض پلاک قزلحصار را برای ارائه خدمت به شهروندان البرزی همراهی می‌کنند.
,
 
,
رئیس پلیس راهور البرز در خاتمه به تعطیلی 40 روزه قزلحصار به‌عنوان تنها مرکز تعویض پلاک استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز در حال حاضر روزانه 500 مراجعه کننده دارد و با توجه به وقفه ایجاد شده در خدمات دهی، 20 هزار نفر در صف دریافت ارائه خدمات برای تعویض پلاک هستند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
سرهنگ غلامعلی شرق گفت: تا عادی شدن شرایط، دو مرکز تعویض پلاک چیتگر و میثم در تهران، مرکز تعویض پلاک قزلحصار را برای ارائه خدمت به شهروندان البرزی همراهی می کنند.