توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مؤمنانه در کردستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در حاشیه آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مۏمنانه در سنندج اظهار کرد: سخاوت مردم کردستان را در این طرح و رزمایش بزرگ شاهد بودیم و با ورود خیرین کمک‌های خوبی برای نیازمندان جمع شد که باید شکر خدا را بابت این نعمت بجای آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تدابیر در نظام و انقلاب ما این است که کسانی که توانایی دارند به کمک نیازمندان بشتابند و در این روزها سخت کرونا شاهد تحقق این مهم در سطحی بسیار بالا بودیم.

,

سردار حسینی تصریح کرد: این طرح به صورت همزمان در کل استان در حال برگزاری است که امیدواریم بتوانیم کمک‌های بیشتری را به دست مردم برسانیم.

,

وی اضافه کرد: سپاه از همان روزهای نخست شیوع این ویروس در کنار مردم بود و تمام ظرفیت و امکانات خود را برای حمایت از مردم به میدان آورد و قطعا تا شکست کامل این ویروس در کنار مردم خواهیم ماند.

,

سردار حسینی تاکید کرد: به فضل الهی و در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان شاهد توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانوارهای نیازمند کردستانی هستیم.

,

وی افزود: در مجموع برای این بسته ها بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان هزینه شده است و شامل ۷ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و ۵ هزار و ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین از اجرای مراحل بعدی این رزمایش طی روزهای آتی با توزیع اقلام غذایی و معیشتی خبر داد.

,

سردار حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهدا ۵۵ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان های سنندج و مریوان اشاره کرد و گفت: امروز با اهدا این حهیزیه ها سهمیه ۵۰۰ جهیزیه استان در سال ۹۸ تکمیل می شود.

,

وی افزود: در مجموع برای این تعداد جهیزیه ۳ میلیارد تومان هزینه شده است و شامل ۱۰ قلم کالای مورد نیاز زوج های جوان است.

,

گفتنی است؛ در مرحله اول، 12 هزار و 650 سبد معیشتی هدیه رهبری و 2 هزار و 570 بسته حمایتی مردمی شامل 10 کیلو برنج، 4 کیلوگرم گوشت، 2 بطری روغن، یک بسته خرما، 2 قوطی رب و 2.5 کیلوگرم گوشت به ارزش ریالی هر بسته 300 هزار تومان در نخستین مرحله این رزمایش بزرگ در بین نیازمندان توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان در مرحله دوم رزمایش کمک مۏمنانه در استان خبر داد.