ناشر بنگلادشی کتابی درباره سردار شهید قاسم سلیمانی منتشر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت روز جهانی قدس کتاب «شهید قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم و استعمار» با شمارگان هزار نسخه، ۳۶۰ صفحه با کاغذ گلاسه در قطع وزیری توسط انتشارات بنگالی سعید باری (از ناشران معتبر بنگالی) و با حمایت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش در این کشور به چاپ رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مناسبت, حمایت,

سرفصل‌های این کتاب شامل مختصری از زندگی شهید قاسم سلیمانی، سیره شهید قاسم سلیمانی و مقالات درباره شهید قاسم سلیمانی پدر معنوی خانواده‌های شهدا، پیشگویی شهادت در نطق و سخنان خود شهید قاسم سلیمانی و وصیت شهید قاسم سلیمانی برای خاکسپاری ایشان در کنار مرقد شهید یوسف الهی می‌شود.

, شامل, پدر, شهادت, نطق,

در بخشی دیگر از این کتاب به دریافت نشان ذوالفقار، آخرین مصاحبه شهید قاسم سلیمانی، مراسم تشییع پیکر ایشان و خاکسپاری، سخنرانی خانم زینب سلیمانی در مراسم نماز جنازه شهید قاسم سلیمانی و پیام تبریک و تسلیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، سخنرانی بلند بعدی معظم له، سپس خطبه نماز جمعه معظم له در تهران اشاره دارد.

, آخرین, خانم, تبریک, کبیر, اسلامی ایران, آیت‌الله العظمی, له, نماز جمعه, له,

پیام تبریک و تسلیت بزرگترین رهبر دینی و مرجع تقلید عراق آیت الله سیستانی، دو سخنرانی سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، واکنش‌های جهانی شامل تظاهرات و راهپیمایی‌ها، پیام‌ها و سخنان رؤسای جمهور، روشنفکران و ژورنالیست‌های جهان و بیانیه‌های رسانه‌های عمومی و روشنفکران و علما در بنگلادش، اشعاری از شعرای بنگلادش به یاد شهید قاسم سلیمانی، مختصری از زندگی شهید ابومهدی المهندس و … از دیگر مقالات این کتاب است.

, تبریک, تقلید, آیت الله, سید حسن, شامل, ژورنالیست‌های جهان, عمومی, یاد, المهندس, کتاب,

 

,

انتهای پیام/

]
به مناسبت روز جهانی قدس، کتاب «شهید قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم و استعمار» توسط یک ناشر معتبر بنگالی در بنگلادش منتشر شد.