ماجرای تصویربردار داعش در «آخرین سرباز»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «آخرین سرباز» به تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان گودرزی، مشاهدات یکی از اعضای جدا شده داعشی از اقدامات و اتفاقات صورت گرفته توسط این گروه تروریستی را روایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مستند طی همراهی با این عضو فراری داعشی، داستان مسلمان شدن، گرویدن به وهابیت و عزیمت وی از اروپا به سوریه برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به تصویر کشیده می شود.

,

این عضو سابق داعش، همکاری خود را به عنوان تصویربردار با داعش آغاز می کند و همه وقایع و رویدادهای صورت گرفته توسط این گروه تروریستی تکفیری را ثبت و ضبط می کند اما در ادامه و پس از مواجهه با تناقض های موجود در رفتار و عملکرد داعش با دین اسلام تصمیم به جدایی از این گروه می گیرد. وی طی فرار از دست داعش تصمیم می گیرد این اسناد و تصاویر را هم از دسترس داعش دور کرده و فیلمی مستند بر اساس آنها بسازد.

,

این مستند روایی با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه، ضمن بیان توضیحات راوی پیرامون تصاویر ضبط شده توسط وی به ارائه تجربیاتش از آشنایی با دین اسلام و تعالیم این دین آسمانی و تناقض های فراوان میان تعالیم اسلامی با تعالیم و تفکرات وهابیت و داعش می پردازد.

,

حامد قریشی و فاطمه مقدم: نویسندگان، مهدیه فردی: تدوینگر، سهیل درویشی: آهنگساز و امین گودرزی: مدیر تولید از جمله عوامل این مستند هستند.

,

«آخرین سرباز» در ۴ قسمت ۲۵ دقیقه ای به زودی از شبکه پرس تی وی پخش می شود و روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه رونمایی می شود.

]
مراسم رونمایی از مستند «آخرین سرباز» جدیدترین تولید واحد مستند شبکه پرس تی وی، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در این شبکه برگزار می شود.