هیچ‌گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در دیر برگزار نمی‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی فخرایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: در روز جهانی قدس سال جاری هیچ گونه برنامه خیابانی و میدانی در سطح شهرستان دیر نداریم، اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی و همچنین فضا سازی سطح شهر به همین مناسبت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی گفت: مسئولان شهرستان دیر سردر ادارات خود با نصب پوستر و بنر با موضوع قدس، فلسطین و سردار سلیمانی این روز را گرامی می‌دارند.

,

فخرایی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌ جاری افزود: رژیم صهیونیستی نیز همچون ویروسی منحوس خطرناک بوده و حیات بشریت را تهدید می‌کند.

,

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر تصریح کرد: دوم خرداد همزمان با روز قدس رهبر عزیز انقلاب به صورت زنده با مردم سخنرانی می‌کنند که از طریق رسانه‌ها پخش می‌شود و به دلیل کسب فیض از بیانات مقام مقام معظم رهبری هیچ‌گونه برنامه‌ای در شهرستان برگزار نمی‌شود.

,

فخرایی نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌ عنوان روز جهانی قدس، پیشنهاد راهبردی امام راحل در سال ۵۸ دانست و افزود: این نام گذاری برای نمایش خشم و نفرت مسلمانان جهان از جنایات رژیم غاصب اسرائیل، نشات‌ گرفته از نبوغ سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی می باشد.

,

وی همدردی با مردم فلسطین را یک تکلیف الهی و انسانی دانست و خاطرنشان کرد: ملت انقلابی و بصیر این مرزبوم در روز جهانی قدس سال‌جاری نیز با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا به‌شکل متفاوت و در فضای مجازی، خشم و انزجار خود را از رژیم استکباری صهیونیستی به‌نمایش خواهد گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: هیچ‌گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در دیر برگزار نمی‌شود. در روز جهانی قدس سال جاری هیچ گونه برنامه خیابانی و میدانی در سطح شهرستان دیر نداریم، اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی و همچنین فضا سازی سطح شهر به همین مناسبت برگزار می‌شود.