برپایی نماز عید فطر در میدان رسل زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: نماز عید فطر در میدان درالقرآن(رسل) زنجان از ساعت 7 صبح با حضور مومنین روزه‌دار در زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه این نماز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: نماز عید فطر در فضای باز روبروی مصلی خاتم الانبیا برگزار می‌شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: با شرکت واحد شهر زنجان در خصوص جابه‌جایی نمازگزاران صحبت‌هایی انجام شده است تا روزه‌داران در نماز عید فطر شرکت کنند.

,

مسئول ستاد نمازجمعه استان زنجان با اشاره به اینکه امکان برگزاری نماز عید فطر در مصلی خاتم الانبیای زنجان فراهم نشد، افزود: در شهرستان نیز در مصلی‌ها نماز عید فطر اقامه نمی‌شود.

,

اسماعیلی بیان داشت: بر اساس اعلام ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استان و بر اساس تصمیمات اخذ شده نماز عید فطر فقط در محوطه‌های رو باز اقامه می‌شود.

,

وی از تعطیلی نماز جمعه این هفته خبرداد و گفت: هنوز امکان برگزاری نماز جمعه به دلیل شیوع بیماری کرونا در مرکز استان زنجان وجود ندارد و این هفته نیز برگزار نمی‌شود.

,
این مسئول در خصوص میزان زکات فطره نیز گفت: هنوز از سوی آیت‌الله خاتمی میزان زکات فطره اعلام نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حکمعلی اسماعیلی، مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان گفت: نماز عید فطر امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در محوطه روباز میدان رسل زنجان برگزار می‌‌‍‌شود.