هدف سردار سلیمانی رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به بیان حضرت امام خمینی (ره) روز قدس روز جهان اسلام بوده و اگر چهره بین‌المللی انقلاب را بررسی کنیم پاسداشت روز قدس افق عظیم دید نظام به جامعه بشریت و جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی گفت: قدس به عنوان سنبل و نماد جامعه اسلامی است که امروز در دست عنودترین و دژخیم‌ترین دشمن اسلام اسیر است و ملت مظلوم فلسطین سالیان درازی است این سفاکی و دشمنی را تحمل می‌کنند.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: اشغال سرزمین قدس توسط جهان استکبار و صهیونیسم توطئه‌ای برای نابودی اسلام است اما با مقاومت مردم فلسطین و فریاد آزادی خواهان جهان رژیم جعلی اسرائیل به اهداف خود نرسیده است.
,
 
,
دبیر حزب موتلفه استان زنجان با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم جعلی اسرائیل برنامه از نیل تا فرات را دنبال می‌کرد، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری روز قدس، این توطئه استکبار جهانی ناکام ماند.
,
 
,
صمدی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی الهی توانمندی به عنوان مقاومت ظهور و بروز کرده و در مقابل رژیم غاصب اسرائیل قد علم کرد که همین موضوع موجب شد تا این رژیم جعلی روش و استراتژی خود را تغییر دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در گذشته مقاومت فلسطین سلاحی غیر از سنگ در دست نداشت، افزود: امروز به برکت انقلاب و بیداری اسلامی نیروی مقاومت فلسطین مسلح به موشک شده و دشمنان خود را با موشک هدف قرار می‌دهد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه ضربه‌های مهلکی به رژیم غاصب اسرائیل از سوی نیروی حزب‌الله لبنان و مردم فلسطین زد.
,
 
,
دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: امروز به برکت آوای الهی حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی مردم مسلمان جهان و آزادی خواهان در برابر زیاده خواهی‌های رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی می‌کنند.
,
 
,
صمدی با بیان اینکه هدف سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود، افزود: امسال نیز در نبود این یار سفر کرده با مردم فلسطین در روز قدس تجدید میثاق کرده و گام دیگری به آزاد سازی قدس شریق نزدیکتر می‌‌شویم. 
,
 
,
وی گفت: امسال نیز با گرامیداشت روزقدس مردم مسلمان و عدالتخواه جهان اجازه نمی‌‌دهند آرمان‌های مقاومت به بوته فراموشی سپرده شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
روح‌الله صمدی، دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: هدف سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود.