آغاز برداشت جو از سطح 3500 هکتار در رشتخوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود اعظمی مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: امسال درشهرستان رشتخوار 3500 هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت جو قرارگرفته است و پیش بینی می شود که انشاالله بیش از 15 هزار تن برداشت محصول جو از این میزان سطح را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: بیش از پنجاه دستگاه کمباین بومی کار برداشت گندم و جو را در مزارع رشتخوار را دنبال می‌کنند و در این رابطه اکیپ های برداشت متشکل از کارشناسان مجرب مستقر در مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های تابعه این شهرستان بر کار برداشت و  تنظیم کمباین‌ها نظارت دارند.

,

اعظمی اقدامات انجام شده برای حمایت از کشاورزان شهرستان را توزیع بذر اصلاح شده، توزیع به موقع نهاده‌ها، اطلاع‌رسانی و پیگیری بیمه محصول، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات فنی و کارشناسی عنوان کرد.

,

وی در پایان افزود: امسال قیمت اعلام شده تضمینی که دولت برای خرید جو اعلام نموده، به ازای هرکیلوگرم محصول جو ۱۶۳۰ تومان است که توسط اداره تعاون روستایی شهرستان خریداری می شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: عملیات مکانیزه برداشت جو در سطح 3500 هکتار از اراضی کشاورزی رشتخوار آغاز و پیش بینی می‌شود، بیش از 15 هزار تن محصول جو امسال از مزارع این شهرستان برداشت شود.