توزیع بیش از 400 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان دفاع مقدس و سوم خرداد، اظهار کرد: امروز 3 هزار بسته معیشتی به همراه 15 هزار بسته مواد بهداشتی برای نیازمندان فراهم شده که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: از زحمات و تلاش و خدمت صادقانه جوانان کشور و به خصوص بسیجیان دانشجو که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان منشا خیرات و برکات، اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و تلاش جهادی آن ها تشکر می کنم.

,

وی افزود: جوانان جهادی و بسیجی این ایام با روحیه جهادی و انقلابی پا در جای پای شهدا و فاتحان خرمشهر گذاشتند و جانفشانی های جنگ تحمیلی را در یاد ما زنده می کند.

,

سردار فدا خاطر نشان کرد: بیش از 400 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در استان اصفهان توزیع شد و مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بعد از عید فطر برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
سردار فدا گفت: بیش از 400 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در استان اصفهان توزیع شد و مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بعد از عید فطر برگزار می شود.