بیانات رهبر انقلاب در روز قدس زمینه‌ساز نابودی رژیم اشغالگر قدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس، گفت: امسال مقام معظم رهبری حتماً بحث‌ها و گفتمان جدیدی را خواهند داشت و سخنرانی حضرت آقا در این روز بدون شک تأثیرات بسزایی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های فلسطین خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس با تأکید بر اینکه همه ما منتظر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز قدس هستیم خاطرنشان کرد: بدون شک این سخنان سرلوحه‌ای برای پیشبرد و تحقق حقوق مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس یادگاری از سوی حضرت امام خمینی (ره) است که در طول چهل سال گذشته به‌خوبی و با حضور پرشکوه مردم جمهوری اسلامی برگزارشده است گفت: این راهپیمایی برای زنده نگه‌داشتن آرمان و نام فلسطین و اینکه به‌غفلت سپرده نشود که در طول چهل سال گذشته هرروز بر وسعت آن در دنیا افزوده شد و در اثر آن‌یک اتحاد شکل‌گرفته که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است و باید نابود شود و حقوق مردم مظلوم فلسطین رعایت گردد.

,

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس با تأکید بر اینکه اسرائیل، رژیمی نیست که بر اساس مشروعیت و محبوبیت مردمی بنا شده باشد و یک رژیم اشغالگر است اضافه کرد: امسال که به خاطر کرونا راهپیمایی روز قدس را نداریم، در فضای مجازی و ذهن‌ها و قلب‌ها بحث فلسطین زنده نگه‌داشته می‌شود.

,

وی بابیان اینکه راهپیمایی روز قدس تا زمانی تداوم خواهد داشت که رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود، اظهار داشت: همان‌طور که حضرت امام و مقام معظم رهبری نیز در خصوص نابودی اسرائیل یک تقویم زمانی را مطرح کردند، امیدواریم که رژیم هر چه سریع‌تر نابود و حق مردم مظلوم فلسطین به آن‌ها بازگردانده شود.

,

 

,

امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد

, امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد, امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد,

جوکار با اشاره به اینکه امروزه جبهه مقاومت تقویت شده و از هرزمانی قدرت بیشتری دارد، افزود: جبهه مقاومت تقریباً یک جبهه منطقه‌ای از همه مردم مسلمان کشورهای منطقه ایجادشده و این مسئله چیزی است که هم نویدبخش برای تحقق آرمان‌های فلسطین و هم تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و همپیمانانش است. یقیناً هدف نهایی نابودی رژیم صهیونیستی و مقدمه‌ای برای ایجاد منطقه‌ای با صلح و با ثبات متعلق به مسلمان خواهد بود.

,

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس با تأکید بر اینکه آمریکا به عنوان ‌یک قدرت شیطانی و حامی همیشگی رژیم صهیونیستی ناچار به ترک منطقه است اذعان داشت: آمریکا امروز از کشورها بیرون رانده و جایی در کشورهای منطقه ندارد که آن‌هم به برکت تلاش‌ها و جهادگری‌های سالیان سال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح منطقه است و باید گفت که خون این شهید بزرگ در حال به بار نشستن است.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا اکنون در منطقه غرب آسیا به بن‌بست خورده و باید به ترک این منطقه فکر و این کار را عملیاتی کند اظهار داشت: آمریکا که شعار از نیل تا فرات می‌داد ترس و وحشت زیادی از مسلمان و جبهه مقاومت دارد و ان‌شاءالله با ادامه این مسیر حق به حقدار که فلسطین است خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
جوکار با اشاره به اینکه منتظر بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس هستیم، گفت: بیانات رهبر انقلاب در روز قدس زمینه‌ساز نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.