جریان رسانه‌ای غرب به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز قدس و لزوم رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی سالهای طولانی است که با اشغال سرزمین‌های فلسطینی بدترین جنایت‌ها را برعلیه مسلمانان این کشور انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در منطقه است، ابراز کرد: متاسفانه برخی مرتجعین منطقه یا در برابر جنایات این رژیم سکوت کردند و یا از طرحهای ننگین آمریکایی که به نفع رزیم صهیونیستی است، حمایت می‌کنند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی‌ها با طرح ننگین معامله قرن و انجام یک عملیات روانی و رسانه‌ای خواسته‌های رژیم صهونیستی را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: هدف رژیم صهونیستی تنها غصب سرزمین های فلسطینی نیست بلکه اهداف بزرگتری برای ضربه زده به اسلام دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه جریان رسانه‌ای غرب به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: علاوه بر آمریکا ما بارها دیدیم که کشورهای غربی از این رژیم حمایت کردند.

,

جعفری با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت شکست‌های سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است، گفت: امروز حزب الله لبنان خواب را از رژیم صهیونیستی گرفته و در حقیقت اسرائیل در مقابل حزب الله درمانده شده است.

,

وی با یادآوری اهداف رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات تصریح کرد: اگر امروز این رژیم جنایتکار شرایط را مهیا ببیند به اهدافی بزرگتر از این فکر خواهد کرد اما جبهه مقاومت تمام نقشه‌های این رژیم را نقش براب کرده است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: طبق فرمایش ایشان محو دولت اسرائیل به معنای محو یهودیان نیست. ما با مردم یهود کاری نداریم، محو اسرائیل یعنی مردم مسلمان، مسیحی و یهودی فلسطین خودشان دولت شان را انتخاب کنند و بیگانه ها و اوباشی مثل نتانیاهو را بیرون کنند و محو اسرائیل یعنی این، و این اتفاق خواهد افتاد.

,

جعفری بر لزوم همبستگی ملت‌های مسلمان بر مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: روز قدس روزی است تا مسلمان با اتحاد و همدلی ملت مظلوم فلسطین را نجات داده و ؤزیم غاصب صهیونیستی را از منطقه خارج کنند.

,

وی با بیان اینکه روز قدس هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، تصریح کرد: ایران اسلامی به عنوان تنها منجی مظلومان و ستم دیدگان تمام نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده و تا آزادی قدس و رهایی تمام مظلومان عالم از ستم جنایتکاران دست از پای نخواهد کشید.

,

این مسئول با اشاره به شرایط این روزهای دنیا به خاطر شیوع کرونا خاظرنشان کرد: ویروس کرونا باعث نخواهد شد که آزادی قدس شریف به فراموشی سپرده شود چرا که این روزها ما شاهد حضور گسترده کاربران شبکه های اجتماعی در گرامیداشت روز قدس هستیم.

,

وی با بیان اینکه این روزها رژیم صهیونیستی در فضا مجازی هم امنیت ندارد، گفت: امروز هشتگ‌های مختلفی در محکومیت این رژیم جعلی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی جریان دارد که خود پیام روشی را مخابره کرده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با گرامیداشت روز قدس گفت: جریان رسانه‌ای غرب به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است.