سند ارتقا وضعیت خانواده، راه نجات البرز از آسیب های اجتماعی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز ظهر امروز پنج شنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 99، به لزوم اتمام پروژه های قابل بهره برداری تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: به واسطه محدودیت های اعتباری موجود، از وزرا درخواست می کنیم دستگاه های تابعه خود در استان ها را برای افتتاح طرح های مد نظر کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی با اشاره به اینکه احصا پروژه های استان البرز و دریافت بودجه های ملی برای اتمام آنها باید با جدیت دنبال شود، افزود: با توجه به اینکه مطالبه اصلی مردم اتمام پروژه ها تا پایان دولت کنونی است لذا باید برای به ثمر رسیدن طرح ها، اقدام به گره گشایی کرد.
,
 
,
وی به محدویت در بودجه ها و اعتبارات استانی اشاره کرد و اظهار داشت: تامین نیاز دستگاه ها از طریق فروش اموال منقول و غیر منقول انجام می شود و صرفه جویی در اجرای دقیق بودجه 99 باید در اولویت امور قرار گیرد، همچنین رونمایی از سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده می تواند البرز را از آسیب های اجتماعی که نوعی تهدید است ایمن کند.
,
 
,
استاندار البرز شناسایی بافت های ناگارآمد البرز را امری ضروری و موثر در جهت چابکی و شادابی خانواده ها دانست و تصریح کرد:  با توجه به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا هیچکدام از برنامه ها و پروژه های البرز معطل نماند، دستگاه های اجرایی باید طرح های نیمه کاره عمرانی خود را تا پایان سال 99 تکمیل کنند.
,
 
,
در پایان جلسه سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده توسط استاندار البرز رونمایی شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
عزیزالله شهبازی گفت: رونمایی از سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده می تواند البرز را از آسیب های اجتماعی که نوعی تهدید است ایمن کند.