نقش موثر همدانی ها در عملیات بیت المقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به دوم خرداد سال ۶۱ گفت: این سال نقطه عطفی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و عملیات بیت المقدس نشان داد پس از حضور ۵۰۰ روزه عراقی ها در خاک ما، توانستیم این خاک را از آن ها پس بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه همدانی ها در عملیات بیت المقدس نقش برجسته ای داشتند تصریح کرد: یکی از فرماندهان این عملیات که مسولیت بزرگی داشت و در روز دوم خرداد قبل از ورود به خرمشهر به اتفاق نیروهای همدانی در عملیات شرکت و به شهادت رسید شهید محمود شهبازی بود.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان قدرت نظام بهداشت و درمان جمهوری اسلامی را بسیار بالا دانست و ادامه داد: بسیاری میخواستند قدرت آمریکا و اروپا را به رخ ما بکشند اما در مواجهه با کرونا ثابت کردیم نظام جمهوری اسلامی قدرت بالاتری دارد.

,

سردار مجیدی با اشاره به پرتاب موشک ماهواره بر سپاه به فضا افزود: در شرایط تحریم توانستیم موشک ماهواره بر پرتاب کنیم و این اثبات و قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی در پایان با توجه به اینکه سالگرد وفات امام خمینی(ره) در پیش است گفت: با پیروزی جمهوری اسلامی آرمان های امام نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در تمام نقاط جهان رخ نمایی کرد.

,

انتهای پیام/

]
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه همدانی ها در عملیات بیت المقدس نقش برجسته ای داشتند گفت: یکی از فرماندهان این عملیات که مسئولیت بزرگی داشت و در روز دوم خرداد قبل از ورود به خرمشهر به اتفاق نیروهای همدانی در عملیات شرکت و به شهادت رسید شهید محمود شهبازی بود.