ادامه مسیر خرمشهر آزادی قدس شریف است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید وفایی؛ رزمنده عملیات بیت المقدس و پژوهشگر دفاع مقدس در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به اینکه امروز بیش از سه دهه است که از زمان فتح خرمشهر می گذرد،گفت: فتح خرمشهر هنوز ابعاد بسیار زیادی دارد که ناگفته مانده و امروز نیاز است این ابعاد برای جوانان بازگو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: ابتکار ما امروز باید این باشد فتح خرمشهر را به شکل هنرمندانه برای جوانان بازگو کنیم تا بتوانیم مسیر فتح خرمشهر را ادامه دهیم.

,

وفایی با بیان اینکه امروز ادامه مسیر خرمشهر آزادی قدس شریف است،گفت: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر به تکلیف خود عمل کردند و توانستند با تکیه بر اراده خداوند متعال مانع پیشروی دشمنان شوند.

,

رزمنده عملیات بیت المقدس افزود: امروز تکلیف ما این است با تکیه بر خدای خرمشهر قدس شریف را از چنگال دشمنان استعماری و استکباری نجات دهیم.

,

وی با بیان اینکه همانگونه که قدرت های پوشالی نتوانست مانع پیشروی تحقق اراده خداوند شود امروز هم قدرت های مادی نمی توانند جلوی پیشروی جریان مقاومت را بگیرند،گفت: آزادی قدس شریف از آرمان های بزرگ حضرت امام(ره) است و این قطعا به تحقق خواهد رسید.

,

وفایی مناسبت های سوم خرداد و فتح خرمشهر را چراغ را آینده ملت ایران دانست و گفت: در عملیات بیت المقدس کلید ها و کدهایی استفاده شد که یکی از آنها استفاده از ظرفیت داخلی و تکیه بر توان نیروهای خودی بود و امروز اگر می خواهیم از پس مسائل و مشکلاتی که جامعه با آن مواجه شده بر بیاییم باید از کلیدها و کدهای عملیات بیت المقدس استفاده کنیم.

,

رزمنده عملیات بیت المقدس در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از کلیدهای که امروز می تواند برای آزادی قدس شریف موثر باشد وحدت و همبستگی ملی است که باید در بین جوامع اسلامی ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
وفایی از رزمندگان عملیات بیت المقدس با بیان اینکه امروز ادامه مسیر خرمشهر آزادی قدس شریف است،گفت: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر به تکلیف خود عمل کردند و توانستند با تکیه بر اراده خداوند متعال مانع پیشروی دشمنان شوند.