تاکید نتانیاهو بر تداوم اشغال بیت‌المقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد شهر بیت‌المقدس پایتخت این رژیم بوده و همچنان تحت کنترل آن باقی خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نتانیاهو طی سخنرانی در پنجاه‌وسومین سالروز اشغال شهر بیت‌المقدس بعد از جنگ شش روزه با کشورهای عربی، با ابراز خرسندی از تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای و حضور مجدد صهیونیست‌ها در اماکن مقدس این شهر در بحبوحه شیوه ویروس کرونا، گفت: «ما در حال بازگشت به تمام اماکن موروثی خود هستیم».
,
 
,
به نوشته وبگاه «آی۲۴ نیوز»، وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها پیش از جنگ شش روزه شدیداً نگران فروپاشی رژیم اسرائیل بودند، مدعی شد: «از زمانی هم که دونالد ترامپ [رئیس‌جمهور آمریکا] اورشلیم (قدس) را به پایتختی اسرائیل به رسمیت شناخت و سفارخانه آمریکا را به اینجا منتقل کرد، این شهر بیش از پیش در حال توسعه است».
,
 
,
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تداوم اشغالگری در قدس گفت: «اورشلیم (بیت‌المقدس) همواره با ما بوده و با ما می‌ماند. این [شهر] برای اسرائیل مهم است».
,
 
,
رژیم صهیونیستی بعد از شناسایی قدس به عنوان پایتخت این رژیم توسط آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس، با حمایت‌های دولت ترامپ قصد دارد ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند.
,
 
,
مقامات و گروه های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند. تشکیلات خودگردان این هفته اعلام کرد که همکاری امنیتی و اطلاعاتی با تل‌آویو و واشنگتن را به حالت تعلیق درآورده است.
,
 
,
روز گذشته نیز روزنامه «جروزالم‌پست» با ادعای هک شدن چندین سایت صهیونیستی، گزارش داد که روی صفحه اول آنها شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. (جزئیات بیشتر)
,
 
,
انتهای پیام/
]
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر تداوم اشغال شهر «بیت‌المقدس» از سوی این رژیم، گفت این شهر برای اسرائیل مهم است.