برگزاری برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با محوریت فضای مجازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ناصر باباخانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن‌ گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی بود که صدام جنایتکار در آن دوران با از دست دادن خرمشهر و تحمل شکست نظامی جبهه سیاسی خود را نیز از دست داد.

وی خاطر نشان‌کرد: آزاد سازی خرمشهر روز فراموش نشدنی است که نسل به نسل به یادگارمی ماند و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس این روز نماد پیروزی رزمندگان اسلام بر علیه باطل است و همچنان می‌درخشد.

سردار باباخانی فتح خرمشهر را مبدا پیروزی رزمندگان اسلام و شکست دشمن در جبهه‌های حق بر علیه باطل عنوان کرد و گفت: این روز یادآور شهادت‌ها و دلاوری‌بای رزمندگان آن دوران و عشق، ایثار، از خود گذشتگی و استقامت مردم عزیز و شجاعت و شهامت فرماندهان مخلص و مؤمن و وفادار به اسلام و انقلاب و امام (ره) است.

وی به ارائه شاخص‌ترین برنامه‌های مربوط به سالروز ظفرمند آزاد سازی خرمشهر پرداخت و بیان داشت: به این منظور ۱۳ کمیته در سطح استان تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: کمیته تخصصی نیروهای مسلح، کمیته فرهنگی، فضای مجازی و تشکل‌های مردمی، کمیته ایثارگران، کمیته روحانیت و مساجد، کمیته ورزش و جوانان، کمیته بانوان، کمیته اصناف و کارخانجات، کمیته روستایی و عشایری، کمیته اطلاع‌رسانی و کمیته ارزیابی از آن جمله هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از رونمایی از یک عنوان کتاب دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی، رونمایی از یادمان شهدای گمنام قرار گاه منطقه‌ای غرب نزاجا، برپایی نمایشگاه اسنادی در استانداری و همچنین به صورت مجازی از برنامه‌های شاخص به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد است.

وی همچنین گفت: مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در سطح استان، بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است.

این مسئول بیان داشت: با توجه به بحران کرونا در استان و کشور و همچنین تاکید بر رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با تدابیر انجام شده اکثر برنامه‌های امسال را با محوریت رسانه و فضای مجازی انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
سردار ناصر باباخانی گفت: امسال برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با محوریت فضای مجازی و رسانه در استان برگزار می شود.