امروز، آخرین مهلت پلاک‌گذاری خودرو‌های صفر کیلومتر در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلوگیری از احتکار خودرو در استان زنجان اظهابر کرد: این موضوع به صورت جدی در دستور کار بازرسی سازمان صمت استان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت پارکینگ‌داران جهت پلاک گذاری‌ خودروهای صفرکیلومتر است افزود: کسانی که خودرو صفر دارند باید نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند و اگر پارکینگی ماشین بدون پلاک دپو شده باشد احتکار محسوب شده و برخورد خواهد شد.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه از 28 اردیبهشت ماه این طرح در زنجان آغاز شده و این اطلاع رسانی از طریق نامه‌نگاری به مراجع مختلف ابلاغ شده است ابراز کرد: اطلاعیه از طریق نامه به اتحادیه پارکینگ‌داران تحت عنوان اتحادیه حمل و نقل بار و مسافر انجام شده و همچنین این اطلاعیه به مراکز تجاری بزرگ سطح شهر در خصوص عدم نگهداری خودروهای صفر کیلومتر در پارکینگ‌ها هم ابلاغ شده است.

,

وی با تاکید براینکه امروز آخرین مهلت در خصوص پلاگذاری‌ها است بیان کرد: چند مورد گزارش دریافت کردیم که بعد از اتمام مهلت داده شده به سراغ‌ آنها خواهیم رفت.

,

مسلمی عنوان کرد: در هفته گذشته یک مورد توسط اطلاعات سپاه در خصوص احتکار خودرو گزارش شد که همچنان پرونده آنها در دست بررسی است و در صورت محرز شدن احتکار آنها برخورد قانونی انجام خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: در این گزارش 23 خودرو کشف شد که مستندانی از طرف عاملان ارائه شده که در حال بررسی و استعلام مستندات آنها هستیم.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از روز سه‌شنبه ششم خرداد ماه اگر گزارشی و مواردی از خودروهای صفر کیلومتر بدون پلاک اعلام شود احتکار محسوب شده و تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

,

وی افزود: نماشگاه‌ها و پارکینگ‌داران باید اطلاعات تعداد خودروهای خود را در سامانه انبارها ثبت کنند و اگر انباری اطلاعات خود را ثبت نکند احتکار محسوب می‌شود.

,

افزایش تعداد بازرسان نظارت بر نانوایی‌ها

, افزایش تعداد بازرسان نظارت بر نانوایی‌ها,

مسلمی در پایان همچنین در خصوص نظارت بر نانوایی‌ها نیز عنوان کرد: همه نانوایی‌ها موظف هستند قیمت جدید ابلاغ شده در معرض دید مشتریان نصب کنند.

,

وی با تاکید براینکه نانوایی‌ها در خصوص نان کنجدی نیز اگر 10 گرم کنجد بر نان برنند می‌توانند 500 تومان قیمت را افزایش دهند و این امر نیز به خواست مشتری است گفت: اگر نانوایی به اجبار نان کنجدی پخت کند که خواست مشتری نباشد تخلف کرده و در صورت دریافت چنین گزارشاتی برخورد خواهد شد.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد برخورد با متخلفان نانوایی‌ها افزود: برخورد با متخلفان در بار اول تذکر و بار دوم تشکیل پرونده شده و بار سوم سهمیه آنها قطع یقین قطع خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از نانوایی‌های بربری اقدام به پخت شیرمال و نان فطیر می‌کنند در ابلاغیه جدید تخلف محسوب امی‌شود افزود: باید نانوایی‌ها در رسته مجوز داده شده فعالیت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه امروز آخرین مهلت پلاک‌گذاری خودرو‌های صفر کیلومتر در استان زنجان است گفت: از روز سه‌شنبه نگهداری خودروهای صفر کیلومتر بدون پلاک احتکار محسوب می‌شود.