کاهش چشمگیر قدرت خرید مسکن در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر خرید و فروش مسکن در زنجان بسیار کاهش یافته است اظهار کرد: دلیل کاهش خرید و فروش افزایش بیش از حد قیمت مسکن و رفتن مردم به سمت بازار بورس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه احتمال افزایش دوباره قیمت مسکن وجود دارد تصریح کرد: زمزمه افزایش قیمت مصالح ساختمانی وجود دارد که اگر این موضوع اتفاق بیفتد قطعا در قیمت تمام شده ساختمانی تاثیر گذار خواهد بود.

,

رئیس اتحادیه مشاور املاک استان زنجان با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود بازار مسکن در رکورد باشد عنوان کرد: امسال بازار مسکن با آرامش شروع شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اجاره بهای مسکن بیان کرد: قیمت اجاره‌بها از قیمت مسکن نشأت می‌گیرد و با افزایش قیمت مسکن اجاره بها نیز افزایش یافته است.

,

رئیس اتحادیه مشاور املاک استان زنجان خاطر نشان کرد: وقتی می‌گوییم قیمت مسکن افزایش می‌یابد قاعدتاً این رشد در قیمت اجاره‌بها نیز تأثیرگذار بوده و نمی‌توانیم بگوییم نرخ اجاره‌بهای مسکن افزایش نمی‌یابد.

,

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری قیمت اجاره بها افزایش چندانی نداشته و خیلی از موجران جا‌به‌جایی را به بعد از مهار کامل کرونا انتقال دادند افزود: خیلی از موجران نیز به دلیل بیماری کرونا قیمت‌ها را افزایش نداند ولی برخی‌های هم هستند قیمت‌ها افزایش دادند.

,

انتهای پیام/

]
طاهری رئیس اتحادیه مشاور املاک استان زنجان در مورد وضعیت بازار مسکن گفت: در حال حاضر افزایش شدید قیمت مسکن در زنجان باعث شده قدرت خرید مردم کاهش یابد.