لرستان ۱۶۶ شهید در فتح خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سید حسین نازاریان امروز در جلسه دهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، اظهار داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان لرستانی در فتح خرمشهر افتخار آفرینی کردند و در کل ۱۶۶ نفر به شهادت رسیدند، ۶۴ نفر به درجه جانبازی نائل شدند و ۶ نفر هم به اسارت دشمن بعثی در آمدند که در مجموع ۲۳۶ نفر در فتح خرمشهر افتخارآفرینی کردند.


مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان بیان کرد: از همه افرادی که در عرصه حوزه سلامت، ایثارگرانه، بطور جدی و کوشش لازم نسبت به جامعه خدمت کرده اند تقدیر و تشکر می‌کنیم و در این راستا هم تعدادی به شهادت رسیدند و یاد و خاطره همه آنها را گرامی می داریم و آرزوی سلامتی و بهروزی را برای همه عزیزانی که دچار این بیماری شدن را از خداوند متعال خواستاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,


وی با اشاره به اقدامات بنیاد شهید استان در مبارزه با ویروس کروناگفت: تقریباً همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در این راستا رعایت شده و به نوعی توانسته ایم هر آنچه که در توان داشته باشیم را در خدمت جامعه ایثارگری بگذاریم و سعی کردیم در این مدت پیام های بهداشتی را به صورت چاپ بنر و پیامک برای ایثارگران انجام دهیم ودر خصوص شعار ماندن در خانه اطلاع‌رسانی به خوبی صورت گرفته است.


نازاریان اضافه کرد: در خصوص گندزدایی، محل ها و مکان های ساختمان های بنیاد شهید تقریباً یک روز در میان گندزدایی شده اند و همه وسایل و امکاناتی که نیاز بوده برای پرسنل خریداری شده و در اختیار آنها قرار داده ایم.

,
,
,
,
,


وی تصریح کرد: حدود ۵۴۰ لیتر الکل، ۲۳ هزار و ۶۱۳ عدد ماسک،۲۶ هزار و ۳۵۴ جفت دستکش لاتکس، ۱۵۰ عدد دستش یکبار مصرف، ۵۰۰ عدد ژل و ۲۰۴۵ لیتر مایع ضدعفونی در اختیار ایثارگران قرار داده ایم.

,
,


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در راستای کمک مومنانه خاطرنشان کرد: بنیاد شهید استان لرستان ۳۴۰ میلیون تومان به صورت کارت از فروشگاه رفاه به ۶۸۰ نفر از ایثارگران در سطح استان که هیچگونه منبع درآمدی ندارند و حقوق بگیر نیستند هر نفری ۵۰۰ هزار تومان را اهدا کرده است.

,
,


وی گفت:۱۶۰ میلیون تومان هم به صورت سرانه که هر نفری ۳۰۰ هزار تومان از جانب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به تعداد ۵۳۰ نفر از ایثارگران به صورت نقدی واریز شده است و مشاغل آسیب پذیر هم در این مدت چیزی حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۳۶ واحد آسیب دیده از ویروس کرونا سرانه به صورت ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

,
,

انتهای پیام/

]
سید حسین نازاریان از شهادت ۱۶۶ رزمنده لرستانی، ۶۴ جانباز و۶ نفر هم که به اسارت دشمن بعثی در آمدند ودر فتح خرمشهر افتخارآفرینی کردند،خبر داد.