آغاز کلاس‌های عملی دانشگاه علمی کاربردی از 17 خردادماه در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی واحد پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشخص شدن بازه زمانی امتحانات دانشگاه‌های علمی و کاربردی، اظهار کرد: امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان از مردادماه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ابراز کرد: زمان‌بندی اجرایی و برگزاری امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی فعلاً به‌صورت کامل و به‌صورت اجرایی مشخص نشده است.

,

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به دروس عملی، کاربینی و کارورزی، تصریح کرد: دروس عملی، کاربنینی و کارورزی قصد داریم از 17 خرداد همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها تدریس دروس عملی، کاربنی و کارورزی را آغاز کنیم تا عقب‌افتادگی‌های دروس عملی را جبران شود.

,

وی با بیان اینکه در دانشگاه‌های مختلف برای اجرای دروس عملی نظرات متفاوتی وجد دارد، عنوان کرد: برخی از دانشگاه‌ها به دنبال برگزاری دروس عملی در بستر فضای مجازی هستند ولی ما مایل هستیم کلاس‌ها را به‌صورت حضوری برگزار کنیم.

,

واحد پور با بیان اینکه در خصوص نحوه برگزاری امتحانات به‌صورت سراسری تصمیماتی اخذ نشده است، افزود: احتمال برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
مرتضی واحد پور رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان گفت: قصد داریم از 17 خرداد هم‌زمان با بازگشایی دانشگاه‌ها تدریس دروس عملی، کاربنی و کارورزی را آغاز کنیم.