تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، نشان از انقلابی بودن این نیروهای خدوم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ایالات متحده آمریکا نام چند مقام ایرانی و همچنین چند نهاد امنیتی از جمله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است  و بی شک تنها دلیل تحریم این نهاد امنیتی توسط آمریکا هراس از قدرت آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز در واکنش به تحریم آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: نعمت امنیت و عزت امروز را مدیون خون های پاک شهدا هستیم، این نعمت به آسانی به دست نیامده است و نیروی انتظامی در حراست از دستاورد شهدا و انقلاب اسلامی و تلاش در خدمت به مردم و جامعه اسلامی همواره آماده است چرا که خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند.

, هرمز,

امام جمعه رودان افزود: امروز دست یابی به امنیت تبدیل به یک آرزو شده است و حتی کشورهای قاره سبز در امان نیستند و آمار جرم و جنایات، خشونت و نژادپرستی در آمریکا نگران کننده شده است و امروز دنیا از خشونت و بی‌عدالتی رنج می‌برد.

,

وی نیروی انتظامی ایران را توانا، باقدرت و مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و  ادامه داد: نیروی انتظامی با صلابت  و شجاع، باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیروی انتظامی با تامین امنیت مردم زمینه‌ساز آبروی جمهوری اسلامی است.

,

امام جمعه رودان امنیت را از نعمات بزرگ الهی و ثمره خون شهدا عنوان کرد و گفت : نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی در ایجاد امنیت است که این خود در سایه دینداری و پایبند بودن به اصول کار آمد و اثر گذار است و مردم به پلیس اعتماد کامل دارند، زیرا پلیس تا پای جان برای تامین آرامش و آسایش شهروندان تلاش می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی و مقامات کشور ضعف، استیصال، سردرگمی و ناکارآمدی خود را نشان داد و این تحریم ها نشان می‌دهد که نیروی انتظامی امروزه در راه درست دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند.

,

انتهای پیام/پ

,
 
,

 

]
حجت الاسلام دُری گفت: آمریکا با تحریم نیروی انتظامی و مقامات کشور ضعف، استیصال، سردرگمی و ناکارآمدی خود را نشان داد و این تحریم ها نشان می‌دهد که نیروی انتظامی امروزه در راه درست دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند.