آمریکای جنایتکار با تحریم نیروی انتظامی به اهداف پلید خود نخواهد رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام صفاهانی امام جمعه شهر جاورسیان در گفتگو با دیارآفتاب، گفت: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

صفاهانی اظهار کرد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت و دلاوری و ایثارگری مردانی است که با توکل بر خدای متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولیعصر (عج) در ایجاد نظم، امنیت، آسایش و آرامش مردم شب و روز ندارند و با تلاش فراوان برای اهداف والای انسانی شهدای زیادی را تقدیم کردند.

,

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران قدردان زحمات ارزشمند سنگرداران همیشه بیدار و حماسه‌سازان همیشه پیروز نیروی انتظامی هستند.

,

امام جمعه جاورسیان گفت: مردم پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند و نیروی انتظامی نیز در کنار مردم است قطعاً آمریکای جنایتکار با تحریم‌ نیروی انتظامی به اهداف موردنظرش نخواهد رسید همچنان که قبل از این نیز شاهد تحریم‌ها و خباثت‌های مکرر آمریکایی‌ها نسبت به مردم ایران بوده‌ایم اما آن‌ها به اهدافشان نرسیده‌اند.

,

وی تقدیم شهدای گران‌قدر به کشور در حوزه‌های مختلف را نشان از درستی حرکت نیروی انتظامی در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دانست و ابراز داشت: دولتمردان آمریکائی علی‌رغم ادعاهای خود مبنی بر حمایت از ملت ایران  با هر فرد و نهادی که به ملت، صادقانه خدمت کند مشکل‌دارند و تحریم نیروی انتظامی توسط آنان به‌واسطه همین خوی استکباری است.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه شهر جاورسیان با اشاره به اینکه مردم پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند و نیروی انتظامی نیز در کنار مردم است، گفت: قطعاً آمریکای جنایتکار با تحریم‌ نیروی انتظامی به اهداف پلید خود نخواهد رسید.