صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی سخت به دشمنان این مرزبوم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی فخرایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار سپاس، گفت: اقتدار نظام اسلامی ناشی از رهبری هوشمند و مقتدرانه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی و درسایه ی خون پر برکت شهدای این مرزوبوم به دست آمده،فن آوری موشکی ایران ورشادت های فرماندهان ایران اسلامی همچون سردار شهید سلیمانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: این اقتدار و رشادتها  علنا تحریم های آمریکا را شکست داد وتوانست تضمینی برای فعالیت های اقتصادی ایران در شرایط تحریم باشد.

,

فخرایی افزود: برافراشتن پرچم ایران اسلامی و پیمودن عرض اقیانوس اطلس هیمنه ی ناوگان دریایی ایالات متحده را درهم شکست.

,

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر با اشاره به صادرات نفت ایران به کشور ونزوئلا تصریح کرد: امروز با صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی سخت اقتصادی به دشمنان این مرزبوم خواهیم زد.

,

فخرایی افزود: ونزوئلا هم در تولید و تامین نیاز داخلی خود دچار مشکل است به همین دلیل این اتفاق منافع زیادی برای هر دو کشور دارد.

,

وی با بیان اینکه آمریکائی‌ها به تعبیر حضرت امام(ره) مانند شیر پیری می باشند که تنها نعره می زنند و قدرتی ندارند، خاطرنشان کرد: کشورهای دنیا نباید از آمریکائی ها و قدرت های خالی آنان هراسی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: صادرات بنزین به ونزوئلا سیلی سخت به دشمنان این مرزبوم است و برافراشتن پرچم ایران اسلامی و پیمودن عرض اقیانوس اطلس هیمنه ی ناوگان دریایی ایالات متحده را درهم شکست.