جمع آوری 160 میلیارد ریال زکات فطریه در استان مرکزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیر حضوری و بیش از ۱۵۰۰ پایگاه در نظر گرفته شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی از جمع‌آوری یک میلیاردو ۶۶۲ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان مرکزی تا کنون خبر داد و تصریح کرد: از این مبلغ یک میلیاردو ۱۱۸ میلیون تومان زکات فطریه عام ، ۴۵ میلیون و ۸۱۳هزار تومان سهم سادات و۴۹۸ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان کفاره عمد و غیر عمد بوده است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد: در ماه مبارک امسال بیش از ۸میلیاردو ۸۷۳ میلیون تومان با کمک خیران به صورت نقدی و غیر نقدی به منظور اطعام نیازمندان هزینه شده است.

,

جلالی اضافه کرد: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده مانند سنوات گذشته و بر اساس موازین شرعی در امور معیشتی، تأمین کمک‌هزینه درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه دختران خانوارهای تحت حمایت هزینه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از جمع‌آوری یک میلیاردو ۶۶۲ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان زکات فطره و کفاره از روزه‌داران استان مرکزی تا کنون خبر داد.