تمامی خسارت‌های بخش کشاورزی در زنجان پرداخت شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد میزان خسارت باغات زیتون اظهار کرد: در حال حاضر میزان خسارت باغات زیتون توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: حدود یک هفته زمان لازم است تا میزان خسارت باغات زیتون استان زنجان بررسی شده و برآورد میزان خسارت‌ها معلوم شود که بعد از یک هفته میزان خسارت‌های وارد شده اعلام خواهد شد.

,

مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان در مورد علت تاخیر پرداخت خسارت بیمه کشاورزی گفت: در حال حاضر خسارت‌ها بعد از بررسی کامل و مشخص شدن نتیجه نهایی بدون تاخیر پرداخت می‌شود و مشکلی در این راستا در استان زنجان وجود ندارد.

,

وی با تاکید براینکه تاخیر در پرداخت خسارت‌ها در گذشته وجود داشت که این مشکل در استان برطرف شده است ابراز کرد: در حال حاضر همه خسارت‌های کشاورزی استان زنجان پرداخت شده و هیچ مورد پرداخت نشده‌ای در استان زنجان از سال گذشته نداریم.

,

موسی‌خانی با اشاره به اینکه کشاورزان می‌توانند محصولات بهاره خود را بیمه کنند افزود: بیمه زراعت بهاره تا پایان خرداد ماه تمدید شد و کشاورزان می‌توانند محصولات خود را بیمه کنند.

,

وی با اشاره به میزان خسارت برآورده شده حوزه کشاورزی بیان کرد: 4 هزار و 500 هکتار از محصولات زراعی و 3 هزار هکتار از محصولات باغی که در مجموع 7 هزار هکتار بوده دچار خسارت شدند.

,

مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: تا به امروز براساس برآوردهای انجام شده میزان خسارت وارده شده به محصولات زراعی و باغی استان زنجان 85 میلیارد ریال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
موسی خانی مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به میزان خسارت وارده شده به محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: براساس برآوردهای انجام شده خسارت وارد شده به محصولات زراعی و باغی در استان زنجان 85 میلیارد ریال بوده است.