آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 15 هزار بسته
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سپاه بیت المقدس کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم همراه کادر پزشکی و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار داشت و با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه محلول گندزا، کنترل ورودی و خروجی‌های شهر و ضدعفونی معابر شهری و روستایی به جنگ با کرونا رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 خدمات مقابله‌ای سپاه در این یک جمله خلاصه نمی‌شود و هر چه از ایثارگری‌های فرزندان انقلاب در سپاه سربلند بیت المقدس بگویم آنطور که باید و شاید حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

,

 

,

, ,

در آستانه ماه مبارک رمضان و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، باز این سپاه بود که آستین بالا زد و با همه توان برای عملیاتی شدن کمک‌های مومنانه و دست‌گیری از نیازمندان در میدان حاضر شد ودر مرحله اول این رزمایش  12 هزار و 650 بسته هدیه مقام معظم رهبری و همچنین ۲ هزار و ۵۲۰ بسته کمک‌های خیرین جمعا به تعداد 15 هزار و 170 بسته معیشتی در استان توزیع شد.

,

همچنین هر بسته کمک مومنانه به ارزش 3 میلیون ریال بوده که شامل 4 کیلو گوشت مرغ، 2.5 کیلو گوشت گوساله، 2 بطری روغن 800 گرمی، 10 کیلو برنج، یک بسته خرما، دو بسته ماکارونی 700 گرمی و2 قوطی رب گوجه فرنگی بوده است.

,

 در مرحله دوم رزمایش  کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس هم 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان توزیع شد و گویا توزیع‌ این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

,

امروز هم در مرحله ی سوم رزمایش مومنانه 15 هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان توزیع شد.

,

, ,

سردار سید صادق حسینی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار کردتودی در سنندج اظهار کرد: تاکنون دو مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در استان انجام شده است و امروز نیز شاهد اجرای مرحله سوم این رزمایش هستیم.

, کردتودی,

وی افزود: امروز ۱۵ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در سطح استان توزیع می شود.

,

سردار حسینی اعلام کرد: با احتساب بسته های معیشتی مرحله سوم در مجموع بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

,

وی افزود: این روند خیرخواهانه با مشارکت خیرین ادامه خواهد داشت و امیدواریم در این دوران که بسیاری از مشاغل تحت تأثیر کرونا آسیب دیده اند کمکی معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده باشد.

,

خدمات سپاه این یادگار حضرت امام به مردم شایسته خدمت ایران تمامی ندارد و در روزهایی که برای کردستان به سیاهی گذشت باز سپاه به یاری و مدد شتافت و چه سپاهیان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چه فرزندان سپاه بیت المقدس همه در کنار مسوولان و تیم مدیریت بحران کردستان برای خاموش کردن شعله‌های آتش لحظه‌ای عقب ننشستند و در این میدان بازهم سپاه خوش درخشید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
هستند کسانی که، شبانه‌روز با خدمت‌رسانی در همه عرصه‌ها مردم را دلگرم می‌کنند، به‌طوری که این روزها همه با مفهوم کار جهادی آشنایی کامل دارند و یکی از بخش‌هایی که در این بحث بسیار فعال است نیروی سپاه هستند.