آمریکا آرزوی برهم زدن امنیت داخلی جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهد برد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین نوروزی، امام جمعه فاروج در گفتگو با خبرنگار صبح فاروج  با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم کشور عزیز ما مسئله امنیت است. اظهارداشت: این امنیت با لطف خدا، تلاش ها و ایثارگری های سربازان امام زمان و پرسنل زحمت کش و جان برکف نیروی انتظامی بدست آمده و به عنوان یک فاکتور مهم در قدرت جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح فاروج,

نوروزی بیان کرد: علارغم همه دشمنی ها، کارشکنی ها  و تقویت تروریستی که توسط آمریکا و صهیونیست ها انجام می‌شود اما با این وجود امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت مثال زدنی در منطقه است.

,

امام جمعه فاروج اظهار داشت: اولین دلیل تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، عصبانیتی است که از دست نیروی انتظامی دارد چرا که نیروی انتظامی بطور مستمر و حتی در همین روزهای اخیر گروه های مختلفی از اشرار، قاچاقچیان انسان و مواد مخدر و برهم زدگان امنیت داخلی کشور را منحدم کرد.

,

وی افزود: دلیل دیگر این است جمهوری اسلامی ایران در خلال امنیتی که دارد تبدیل به یک الگو برای کشور های منطقه می‌شود و آمریکا در صدد است به هرقیمتی و از هر طریقی حتی تحریم نیروی انتظامی این امنیت را در ایران از بین ببرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی گفت: آمریکایی ها که از ظرفیت داخلی کشور ما خبر ندارند این آرزوی باطل را به گور خواهند برد و  بزودی نیروی انتظامی ما هم با غلبه بر آثار تحریم ها و اثرگذاشتن بیش از پیش در امنیت کشور و منطقه اقتدار خودش را به رخ جهانیان از جمله آمریکا خواهد کشاند.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام نوروزی گفت: جمهوری اسلامی ایران در خلال امنیتی که دارد تبدیل به یک الگو برای کشور های منطقه می‌شود و آمریکا در صدد است به هرقیمتی و از هر طریقی حتی تحریم نیروی انتظامی این امنیت را در ایران از بین ببرد اما این آرزو را به گور خواهد برد.