هدف آمریکا از تحریم ناجا، تضعیف فرهنگ اجتماعی کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گلریز، خواننده سرودهای انقلابی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با انتقاد از تحریم ناجا توسط آمریکا گفت: باتوجه به پیشرفت ایران در همه زمینه ها، آمریکا به دست و پا افتاده و دیگر چیزی نبوده که تحریم نکند و این نشانه افول آمریکا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به ورود نفت کش های ایران به ونزوئلا گفت: شما می بینید که همگی تحریم های آمریکا تبدیل به فرصت برای ملت ایران شده است و ما که زمانی بنزین از ونزوئلا وارد می کردیم الان  خودکفا و صادرکننده بنزین شده ایم.

,

این خواننده انقلابی تاکید کرد: باید تحریم های آمریکا را غنیمت بشماریم زیرا هر کدام تبدیل به فرصتی برای کشور شده است.

,

وی در ادامه هدف آمریکا از تحریم ناجا را تضعیف فرهنگ اجتماعی کشور دانست و گفت: طبق معمول آمریکا یکی از ارگان های مهم کشور ما را که تامین کننده فرهنگ اجتماعی در زمینه های مختلف هست تحریم کرده تا فرهنگ ما را زیر سئوال ببرد.

,

گلریز با تاکید براینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی تامین کردن فرهنگ اجتماعی در کشور  است  افزود: آمریکا هدفش این است که این وظیفه مهم نیروی انتظامی را تحت تاثیر قرار دهد.

,

وی با اشاره به اینکه تمام قدرت آمریکا پوشالی است افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان بنابر بر صحبت کارشناسان غربی ضربه بسیار سنگینی به اقتصاد آمریکا وارد شده و چندین هزار نفر بیکار شده اند.

,

این خواننده پیشکسوت موسیقی انقلابی، خاطرنشان کرد: در هر صورت برای ملت ایران این تحریم ها عادی شده است و آمریکایی ها از روی استیصال دارند این کارها انجام می دهند.

,

وی اضافه کرد: تفکر سیاسی مردم بسیار بالا رفته است و همه می دانند آمریکا آخرین ترفندهای خودش را دارد اجرا می کند و اینها هیچ اثری در کشور ما ندارد.

,

وی در ادامه به تاکید مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی گفت: متاسفانه در بحث فرهنگ علی الخصوص موسیقی یک مقدار تحت تاثیر غرب قرار گرفته ایم که لازم است مسئولین مربوطه به این امر توجه بیشتر کنند.

,

گلریز با بیان اینکه غرب فرهنگ ما را نشانه گرفته است ادامه داد: اینها هدفشان انحراف فرهنگی ما است و می خواهند با تحریم نیروی انتظامی، فرهنگ اجتماعی را در کشور تضعیف کنند.

,

این خواننده سرودهای  انقلابی در پایان با بیان اینکه دیگر فهم و ادارک مردم ایران بالا رفته و دشمنی آمریکا را شناخته اند تاکید کرد: اوایل برخی فکر می کردند آمریکا دلسوز ما است ولی با این دشمنی ها همه متوجه شدند آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است.

,

انتهای پیام/

]
خواننده پیشکسوت موسیقی انقلابی با تاکید براینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی تامین کردن فرهنگ اجتماعی در کشور است گفت: آمریکا هدفش این است که این وظیفه مهم نیروی انتظامی را تحت تاثیر قرار دهد.