کشف ۱۰۱۴ دستگاه خودرو صفر کیلومتر احتکارشده در ۷۲ ساعت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا مقیمی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلالگران بازار خودرو اظهار داشت: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودروهای فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، این پلیس رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع رسانی به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارکینگ‌ها و انبارها، طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۰۱۴ دستگاه انواع خودروی سواری احتکار شده توسط پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور کشف و محل دپوی خودروها پلمب شد.
,
 
,
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه از ابتدای طرح تا کنون تعداد ۲۳۰۵ دستگاه انواع خودرو صفر کیلومتر کشف شده است، تاکید کرد: هرگونه دپوی خودرو در شرایط فعلی تخلف محسوب شده و پلیس امنیت اقتصادی با رصد اطلاعاتی نسبت به شناسایی انبارها و پارکینگ‌ها و محل احتکار خودروها اقدام می‌کند و چنانچه در بررسی‌ها و گزارش‌های مردمی خودروی صفر کیلومتر به صورت تجمیعی در پارکینگ‌های عمومی، خصوصی و انبارها نگهداری شده باشند، جرم احتکار تلقی شده و با هماهنگی و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی پرونده قضائی برای آن‌ها تشکیل خواهد شد.
,
 
,
این مقام انتظامی تاکید کرد: افرادی که اقدام به احتکار خودرو کرده اند، هرچه سریع‌تر خودروهای احتکاری را در بازار عرضه کرده و نسبت به تعیین و تکلیف آن اقدام کنند.
,
 
,
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
]
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۰۱۴ دستگاه خودرو احتکار شده در ادامه طرح عملیاتی مقابله با احتکار خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور خبر داد.