طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا تأمین اعتبار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر نوبخت امروز در حاشیه بازدید از روند احداث سد پلرود رودسر در جمع خبرنگاران به ضرورت بهره‌برداری و آبگیری این سد تا پایان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط فنی و امکانات لازم، امکان بهره‌برداری و آبگیری سد پلرود در پایان سال 99 وجود دارد.

معاون رئیس‌ جمهور با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی سد پلرود رودسر خاطرنشان کرد: این سد هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 73 درصدی است و با پرداخت اعتبارات لازم، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) می‌تواند تا پایان امسال ساختمان این سد را به بهره‌برداری برساند‌ و شرایط لازم برای این کار وجود است.

نوبخت سیاست دولت در راستای تکمیل طرح‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بهره‌برداری تمامی طرح‌ها و پروژه‌هایی که قابلیت بهره‌برداری دارند جزو سیاست‌های دولت است و دولت قصد دارد این طرح‌ها را تا پایان امسال افتتاح کند از طرفی پروژه‌های آبرسانی و تأمین آب مورد نیاز زراعت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اختصاص 31 هزار و 220 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که دارای قابلیت بهره‌برداری تا پایان امسال هستند گفت: این اعتبار هفته گذشته توسط سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت شده است.

معاون رئیس‌ جمهور از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای خبر داد و بیان کرد: قرار است تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و امور آب در هفته آینده منعقد شود.

به گزارش تسنیم عملیات اجرایی سد پلرود در سال 1389 توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد و این سد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دومین سدمخزنی به شمار می‌رود که با بیشترین پیشرفت فیزیکی قرار است تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
معاون رئیس ‌جمهور از تامین اعتبار طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا خبر داد و گفت: دولت قصد دارد این طرح‌ها را تا پایان امسال افتتاح کند.