تمدید استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر در یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، اواخر اردیبهشت‌ماه امسال بود که به خاطر شرایط خاص کشور و درگیری با بیماری کرونا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد سهم بیمه‌شدگان صندوق اعتباری هنر به هنرمندان و خبرنگاران آسیب دیده از کرونا پرداخت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مجید جوادیان زاده علت این حمایت را شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند حوزه پیگیر رفع مشکلات هنرمندان و خبرنگاران خسارت دیده است.

,

وی در ادامه با اشاره به تاریخ ابتدایی برای ثبت نام در سامانه که از تاریخ ۱۶ الی ۲۱ اردیبهشت ماه بود اضافه کرد: با توجه به امکان تمدید این ثبت نام تا چند روز پیش امکان این کار وجود داشت و رسانه‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای فرهنگی متضرر شده می‌توانستند با ورود به سامانه corona.samandehi.ir اطلاعات خود را ثبت کنند.

,

 

,

تمدید استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر

, تمدید استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر, تمدید استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه به زمان‌بندی جدید برای ثبت اطلاعات رسانه‌ها برای استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه 12 خردادماه آخرین مهلت ثبت نام برای استفاده از این تسهیلات بیمه‌ای است.

,

جوادیان زاده با بیان اینکه پس از اتمام مهلت فوق، امکان اصلاح و یا افزایش افراد متقاضی وجود ندارد و فهرست نهایی در تاریخ اول تیرماه در اختیار صندوق اعتباری هنر قرار می‌گیرد افزود: طبق سنوات گذشته متقاضیان در صورت دارا بودن بیمه پایه فعال (تامین اجتماعی) می‌توانند درخواست خود را از طریق پنل بخش خبرنگاران در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir تا پایان زمان مقرر ثبت کنند.

,

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام برای استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی سال 99 از سوی صندوق اعتباری هنر و توافق صورت گرفته با این صندوق، صرفا متقاضیانی که تا پایان روز دوازدهم خردادماه در سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) ثبت نام کرده و از طریق اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی احراز هویت شده باشند، برای استفاده از این تسهیلات به صندوق اعتباری هنر معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان یزد گفت: استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر تا دوازدهم خردادماه تمدید شد.