فعالیت ۱۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون یاوری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به وجود ۱۰ ایستگاه سنجش ذرات گرد و غبار فعال در استان کرمانشاه اظهار داشت: یک ایستگاه ذرات سنجش گرد و غبار دیگر با اعتبار ۳ میلیارد تومان به زودی به ایستگاه‌های فعال اضافه می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴ ایستگاه ذرات سنجش گردوغبار در کرمانشاه مستقر است گفت: این ایستگاه‌ها علاوه بر شهرستان کرمانشاه در حال حاضر در قصر شیرین، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها علاوه بر آنالیزر گرد و غبار، گازهای دیگری همچون مونوکسید و ازون و دیگر گازها را نیز انجام می‌دهد.

یاوری بیان داشت: همچون سال‌های گذشته گروه‌های واکنش طبیعت در سطح استان تشکیل شده و در همه شهرستان‌ها گروهی برای اطفا حریق در آمادگی کامل به سر می‌برند.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره کل محیط زیست نیز ۲ گروه واکنش طبیعت تشکیل داده است، عنوان کرد: امکاناتی برای اطفا و مهار آتش سوزی خریداری شده که در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در روزهای گذشته، منطقه قراویز و منطقه بوزین و مرخیل دچار آتش‌سوزی شد و آتش‌سوزی در منطقه پاوه دو روز به طول انجامید که با همکاری نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج آتش‌سوزی این منطقه مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
فریدون یاوری از فعالیت ۱۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در این استان خبر داد.