تعامل سازنده بندر چابهار با صاحبان صنایع دریایی در سال جهش تولید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب طیبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: گفت: در راستای نظارت سازمان بنادر و دریانوردی و بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه این سازمان، به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل، از نوار ساحلی و اسکله های صیادی استان بازدید شد.

وی افزود: طی گشت دو روزه از نوار ساحلی استان، از سازه های اسکله و عملیات لایروبی اسکله صیادی رمین، اسکله مردمی گیشاب، پروژه سه هزار هکتاری گلخانه گیشاب، نوار ساحلی شرق، اسکله مردمی رودیک، اسکله های صیادی بریس- پسابندر و موج شکن مردمی گواتر بازدید شد.

این مقام مسئول گفت:بازدید از اسکله صیادی و اسکله ساماندهی قایق ها در کنارک، اسکله صیادی تنگ جدید و قدیم، موج شکن مردمی گوردیم و کارگاه های لنج سازی از دیگر اقداماتی است که در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل استان انجام شد.

طیبی تصریح کرد: به منظور افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با حق مالکیتی و نظارت عالیه سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل، بنادر و سازه های دریایی، با رویکرد تعاملی سازنده نسبت به راهنمایی و اطلاع رسانی به صاحبان صنایع دریایی اقدامات لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
سهراب طیبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تعامل سازنده این اداره کل با صاحبان صنایع دریایی استان در سال جهش تولید خبر داد.